اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای پروژه‌های آبرسانی

3600 خانوار غرب مازندران از آب شرب بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: با اجرای پروژه‌های آبرسانی در سلمانشهر، کلارآباد و عباس‌آباد، سه هزار و 600 خانوار از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

3600 خانوار غرب مازندران از آب شرب بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران، محمدتقی حسین‌زاده افزود: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه در کلارآباد 600 خانوار از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد که این پروژه در حال حاضر 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اضافه کرد: احداث پل کابلی برای اصلاح خط انتقال اصلی شهر کلارآباد در محل عبور از رودخانه اسپی‌رود به منظور ممانعت از خطر تخریب لوله موجود بر اثر سیل و قطع آب شهر به اتمام رسید و در دست بهره‌برداری است.

حسین‌زاده افزود: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه و دو هزار متر خط انتقال در عباس‌آباد 30 لیتر در ثانیه و با حفر و تجهیز یک حلقه چاه و یک هزار و 500 متر خط انتقال در سلمانشهر 20 لیتر در ثانیه آب برای جبران کمبود در مواقع پیک مصرف تامین خواهد شد که با بهره‌برداری این دو حلقه چاه، سه هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند خواهند شد.

وی یادآور شد: به منظور ارتقای کیفیت آب استحصالی در کلارآباد، نصب سیستم حذف آهن در دست اجرا است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه‌های آبرسانی در شهرهای عباس‌آباد، سلمانشهر و کلارآباد 21 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه می‌شود.

انتهای پیام/2296/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول