اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی تأکید کرد

وضعیت نامطلوب آب شرب در روستاهای مرزی ساحلی کاکی

امام جمعه کاکی گفت: چندین ماه است که مشکل آب آشامیدنی مردم روستاهای لاور ساحلی، گلستان و کبگان را رنج می‌دهد و مسئولین شهرستان دشتی باید توجه بیشتری به این محرومین کنند.

وضعیت نامطلوب آب شرب در روستاهای مرزی ساحلی کاکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی دردومین جمعه ازماه مبارک در خطبه‌های نماز جمعه کاکی،از وضعیت توزیع نامطلوب آب آشامیدنی در روستاهای مرزی ساحلی بخش کاکی انتقاد کرد و افزود: مردم روستاهای ساحلی بخش کاکی شدیدا با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند و مدت‌هاست از این مشکل رنج می‌برند.

امام جمعه کاکی با اشاره به بیانات ارزشمند ولی امر مسلمین جهان در جمع دولتمردان یادآورشد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تجلیل از تلاش‌های ریاست جمهور و مدیران دولت نهم و دهم فرمودند« حجم کارى بسیار بالا، تلاش خستگى‏ناپذیر، تحقق بخشیدن به شعارهاى انقلاب‏ و افتخار به آن، از نقاط برجسته دولت است که باید در فضاى عمومى کشور ثبت شود».

خطیب جمعه کاکی تصریح کرد: کارهای عمرانی و زیربنایی بسیار زیاد، با تلاش خستگی ناپذیر انجام شده است که امید می رود دولت جدید با حذف نقاط ضعف این مسیر تلاش را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه همه باید به رییس جمهور منتخب کمک کنند خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مسئله پیش‌روی دولت آینده، مدیریت پرونده هسته‌ای وتحریم‌ها است که باید به اتکا به داشته‌های ارزشمند و تقویت اقتصاد مقاومتی مساله تحریم‌ها را بی اثر و با اصل عزت و استقامت و بهره‌گیری از اندیشه‌های نورانی مقام معظم رهبری در مسئله هسته‌ای پیروزمندانه جلو روند.

امام جمعه کاکی در ادامه با اشاره به کمبود شدید آب آشامیدنی در روستاهای مرزی ساحلی بخش کاکی ابراز داشت: بسیار متاسفم که مرزنشینان غیور ما سنگربانان خلیج همیشه فارس امروز از داشتن آب آشامیدنی هم محروم باشند.

محمدی افزود: چندین ماه است که مشکل آب آشامیدنی مردم روستاهای لاور ساحلی، گلستان و کبگان را رنج می‌دهد و مسئولین شهرستان دشتی باید توجه بیشتری به این محرومین کنند.

وی وفات حضرت خدیجه کبری (س) را تسلیت گفت و از بزرگ بانوی جهان اسلام تجلیل کرد.

امام جمعه کاکی با پر اهمیت خواندن انفاق در میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت سربلند باشیم باید از سیره  امام حسن مجتبی (ع) الگو بگیریم.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول