اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

اولویت توجه به روستاها تأمین آب شرب است

فرماندار اردبیل گفت: اولویت اصلی و اساسی ما در وهله اول تأمین آب شرب روستاهای فاقد آب شرب است.

اولویت توجه به روستاها تأمین آب شرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات روستاهای شهرستان اردبیل که با حضور افضلی‌فرد نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: براساس این اولویت‌بندی در آینده‌ای نزدیک آبرسانی به روستاهای انزاب علیا، کرد کندی و حسنعلی کندی در اولویت آبرسانی آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

وی از اولویت‌بندی در اختصاص اعتبارات بنا به ضرورت‌ها و مشکلات موجود در روستاها خبر داد.

دبیر تصریح کرد: با بررسی‌های کارشناسی، بازدیدهای عملی انجام شده و اولویت‌بندی مشکلات مردم اعتبارات اختصاص داده می‌شود.

فرماندار اردبیل خاطر نشان کرد: در هشت سال گذشته در مناطق روستایی اقدامات جدی و زیربنایی انجام شده که امیدواریم در دولت آینده نیز این فرآیند با قوت و گستردگی خاص ادامه پیدا کند.

وی شاخص‌ترین خدمات دولت دهم را در روستاها بهسازی واحدهای مسکونی و مقاوم‌سازی آنها، آبرسانی، گازرسانی و برق‌رسانی، راهسازی و تأمین بسیاری از زیرساخت‌ها اعلام کرد و ادامه داد: با این اقدامات دغدغه مردم ساکن در مناطق روستایی به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران شهرستان اردبیل از جمله آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و همچنین حضور مصطفی افضلی‌فرد نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد هر یک از مدیران حاضر در حوزه کاری خود توضیحاتی ارائه کردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر حل مشکلات مردم با اولویت‌بندی تاکید و خواستار حل مشکلات آب شرب و طرح هادی در روستاها در اسرع وقت شدند.

مصطفی افضلی‌فرد بر پیگیری موضوعات و مشکلات مختلف مردم در حوزه‌های متعدد در مجلس و سطوح بالاتر اشاره و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان و نمایندگان در مسیر رشد و شکوفایی شهرستان و استان اردبیل گام‌های جدی و مؤثر برداشته شود.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول