اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

20 درصد مردم قم به صورت مستمر ورزش می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: 20 درصد مردم قم ورزش را به صورت متناوب و مستمر انجام می‌دهند که 9 درصد از این جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند.

20 درصد مردم قم به صورت مستمر ورزش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی امروز در دومین جلسه کارگروه تخصصی زنان و خانواده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان در غنی‌سازی اوقات فراغت وظایفی را بر عهده دارد و در تلاش است به نحو مطلوب آن را انجام دهد.

وی ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و افزود: در حال حاضر 31 درصد از جمعیت ورزشکار استان قم را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: 20 درصد مردم قم ورزش را به صورت متناوب و مستمر انجام می‌دهند که 9 درصد از این جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی این رقم را بسیار طبیعی ذکر کرد و گفت: مشارکت بانوان در ورزش‌های عمومی به دلیل نبود امکانات و فضای خاص برای انجام ورزش بسیار پایین است.

جهان‌بینی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حال پیگیری سیاستی است که پروژه‌هایی که برای انجام آن مشکل وجود دارد بررسی کرده تا مشکلات و موانع به صورت کلی برطرف شود.

وی به مشکلات این اداره کل با شهرداری قم اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه بوستان نرگس به بانوان اختصاص دارد ولی شهرداری قم اجازه حضور بانوان را در ساعات پس از افطار در این مجتمع فرهنگی ورزشی نداد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به تمهیدات ویژه اداره کل ورزش و جوانان به ورزش بانوان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: بانوان در طول هفته می‌توانند سه شب پس از افطار در استخر مجتمع‌های ورزشی زیر نظر این اداره کل حضور یابند و شب‌های دیگر آن برای آقایان در نظر گرفته شده است.

وی به وجود 100 مجتمع ورزشی دستگاه‌های اداری در قم اشاره کرد و گفت: استانداری باید تمهیداتی در زمینه ورزش بانوان بیندیشد تا بانوان بتوانند هر روز صبح به ورزش بپردازند.

انتهای پیام/78005/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول