اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار دشتستان خبر داد

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاهای دشتستان

معاون سیاسی فرماندار دشتستان از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان بزرگ در عرصه ورزش جایگاه بسیار خوبی دارد و باید برای حفظ موقعیت ورزشی این شهرستان تلاش کنیم.

وی افزود: امروز ورزشکاران در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، بین‌المللی حرف برای گفتن دارند و بهترین معرف کشور در سطوح ملی و بین‌المللی هستند.

مهتدی خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتستان توجه ویژه‌ای به مقوله ورزش وجود دارد و فرماندار با جدیت مسائل ورزشکاران را مورد توجه قرار داده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان بیان داشت: در ماه‌های اخیر دیدارها و جلساتی با ورزشکاران دشتستان در رشته‌های مختلف داشته‌ایم و قطعا دیدگاه‌ها و نقطه‌ نظرات ایشان محور اصلی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری ما در عرصه ورزش است.

وی با توجه به اینکه ورزشکاران باید به تقویت روحیه دینی و مذهبی خود توجه کنند، اضافه کرد: مربیان باید چنان به تعالیم فکری و دینی و قوانین کاری خود مسلط باشند که شاگردان علاوه بر آموزش‌های ورزشی، جذب روحیه دینی آن ها نیز شوند.

مهتدی ابراز داشت: هم‌اکنون دیدگاه مسئولین کشوری به مقوله ورزش متفاوت شده و به ورزش بیش از گذشته اهمیت و بها می‌دهند که این نگرش مثبت با صعود تیم ملی به جام جهانی و بازیهای خوب تیم ملی والیبال پررنگ‌تر شده است.

وی یادآور شد: در بحث ورزش نواقص و مشکلاتی وجود دارد که مسئولین از تمامی آنها آگاهی دارند و هرساله برای رفع آنها برنامه‌ریزی، رایزنی و تلاش می‌کنند، ولی وجود مشکلات نباید سبب شود که فقط نیمه خالی لیوان را ببینیم و چشم خود را به خدمات ببندیم.

معاون سیاسی فرماندار دشتستان از رفع مشکلات ورزشکاران دشتستان خبر داد و گفت: رفع مشکلات و معضلات ورزشکاران در دشتستان از اولویت‌های مسئولان است و همچنین در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاهای دشتستان اهتمام ویژه داریم.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول