اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشستان خبر داد

احداث 36 سالن ورزشی استاندارد در دشتستان

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشستان از احداث 36 سالن ورزشی مجهز و استاندارد در دشتستان خبر داد.

احداث 36 سالن ورزشی استاندارد در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: در چهار سال گذشته خدمات فراوانی در بحث عمران و توسعه زیرساخت‌های ورزشی شاهد بوده‌ایم و این خدمات برای همه محسوس و ملموس است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا سال 88 تنها شاهد وجود هشت سالن ورزشی در مناطق مختلف شهرستان دشتستان بودیم که 3 سالن در مرکز شهرستان و 5 سالن در مناطق تابعه این شهرستان وجود دارد ولی وضعیت فعلی با قبل قابل مقایسه نیست.

دهقان خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه‌ای که به مقوله ورزش شده، هم‌اکنون 17 سالن ورزشی در این شهرستان وجود دارد که شش سالن مربوط به شهر برازجان و 11 سالن مربوط به شهرهای تابعه دشتستان است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشستان بیان داشت: هم‌اکنون 11 سالن در سطح شهرستان دشتستان در دست احداث است که هفت مورد سالن‌های عمومی و چهار مورد مربوط به توسعه زیرساخت‌های ورزشی آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: در قالب برنامه‌های عمرانی در حوزه ورزش تعداد سالن‌های ورزشی این شهرستان از هشت سالن به 36 سالن ورزشی افزایش یافته است که این امر احداث 28 سالن ورزشی طی چهار سال را نشان می‌دهد.

دهقان با اشاره به ضریب توسعه زیرساخت‌های ورزشی دشتستان یادآور شد: با بررسی عملکرد در حوزه عمرانی توسعه زیرساخت‌های ورزشی متوجه می‌شویم که زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان افزایش 3.5 برابری داشته است.

وی با اشاره به احداث زمین‌های ورزشی دانش‌آموزی متعدد در شهرستان دشتستان گفت: طی سال‌های گذشته 15 زمین ورزشی چمن مصنوعی دانش‌آموزی در شهرستان دشتستان احداث شده و قبل از این شاهد وجود زمین‌های ورزشی معدود دانش‌آموزی در شهرستان بوده‌ایم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان بیان داشت: پروژه مجموعه ورزشی شهید گنجی و استادیوم ورزشی وحدتیه از پروژه‌های ارزشمند ورزشی است که در آینده نزدیک شاهد اتمام آنها و تحویل به ورزشکاران خواهیم بود.

دهقان با اشاره به اینکه در بحث ورزش بانوان کار زیادی انجام نشده است، یادآور شد: احداث مجموعه ورزشی حجاب از اقداماتی است که به‌منظور تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی بانوان در دشتستان شاهد اجرای آن بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول