اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای شهرستان دشتستان:

مدارس نسبت به مقوله ورزش دیدگاهی رفع تکلیفی دارند

رئیس هیئت شنای شهرستان دشتستان گفت: دیدگاه مدارس نسبت به مقوله ورزش صرفا دیدگاهی رفع تکلیفی است.

مدارس نسبت به مقوله ورزش دیدگاهی رفع تکلیفی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نادر آزاده شامگاه شنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: ورزش از مقوله‌های مهم هر جامعه محسوب می‌شود و در قرن اخیر می‌تواند ابعاد مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: ورزش از مسائل مهمی است که می‌تواند در سلامت جامعه نقش‌آفرینی کند و اساس استمرار و حفظ نشاط و سلامتی یک جامعه، حفظ پایگاه‌های ورزشی، ترویج فرهنگ صحیح ورزش و مراقبت از نخبگان ورزش آن جامعه است.

آزاده، ورزشکاران را داعیه‌داران سلامت هر جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که ورزشکاران داعیه‌دار سلامتی در جامعه هستند؛ زیرا ورزش برای ورزشکار سلامتی می‌آفریند و موجب ترویج سلامتی در جامعه نیز می‌شود.

رئیس هیئت شنای شهرستان دشتستان بیان داشت: مقابله با معضلات اجتماعی که در جامعه امروز شاهد آن هستیم و ارتقای سطح امنیت اجتماعی از دستاوردهای ارزشمندی است که با توسعه فعالیت‌های ورزشی می‌توانیم برای دستیابی به آن تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: کاهش سن مصرف سیگار در  بین نوجوانان و جوانان زنگ خطری است که در شرایط فعلی شاهد وقوع آن هستیم و بر اساس آمارهای منتشر شده سن مصرف سیگار در کشور به 12 سال و همچنین سن رفتارهای پرخطر از 29 سال به 14 سال رسیده است.

این مسئول گفت: با توجه به وجود مشکلات در جامعه باید بنشینیم و با تامل و تدبیر برنامه‌ای جامع برای مبارزه با معضلات و آفات اجتماعی با محوریت توسعه فعالیت‌های ورزشی داشته باشیم و هیئت‌های ورزشی را در این راستا حمایت کنیم.

آزاده، خواستار تلاش مسئولان برای رفع مشکلات ورزشی شد و اذعان داشت: مسئولان امروز باید هدف خود را برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات ورزشی قرار دهند زیرا در سال‌های گذشته در زمینه احصای مشکلات ورزشی اقدامات زیادی شاهد بوده‌ایم.

رئیس هیئت شنای شهرستان دشتستان ادامه داد: شهرستان دشتستان به اندازه جمعیت و وسعتی که دارد از امکانات برخوردار نمی‌شود و ورزشکاران سایر شهرستان‌ها در مقایسه با این شهرستان از امکانات و اعتبارات بیشتری برخوردار می‌شوند.

وی متذکر شد: دیدگاه مدارس نسبت به مقوله ورزش صرفا دیدگاهی رفع تکلیفی است و اعتقاد دارم با تعیین سیاسیت‌های تشویقی در آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی می‌توانیم زمینه‌ساز توسعه مضاعف برنامه‌های ورزشی شویم.

انتهای پیام/2452/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول