اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال اجرا می‌شود

برپایی 40 فعالیت فرهنگی و هنری توسط کانون پرورش فکری خوزستان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال اجرا می‌کند.

برپایی 40 فعالیت فرهنگی و هنری توسط کانون پرورش فکری خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مسئول کانون شماره 3 اندیمشک اظهار کرد: همزمان با فصل تابستان و حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون برای پر کردن اوقات فراغت خود، مربیان کانون با برگزاری کارگاه‌های علمی ضمن معرفی کتاب به بچه‌ها و تشویق آن‌ها به مطالعه بیشتر، زندگی حیوانات مختلف را برای کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنند.

حدیث علیشاهی ادامه داد: در یکی از کارگاه‌های علمی این مرکز که برای بچه‌ها در ایام تابستان برنامه‌ریزی شد؛ بعد از معرفی کتاب، کودکان و نوجوانان با اجزاء بدن قورباغه آشنا شدند.

وی با بیان اینکه این برنامه در ادامه‌ برگزاری کارگاه هنری آشنایی کودکان و نوجوانان با راه‌های خداشناسی در حال برگزاری است، اذعان داشت: بچه‌ها در این کارگاه ضمن آشنایی با زندگی حیوانات با نظم حاکم بر این جهان که قادری مطلق آن را آفریده است بیشتر آشنا می‌شوند.

در کارگاه‌های هنری کانون شماره 3 اندیمشک که همزمان با کارگاه‌های علمی این مرکز برگزار می‌شود؛ مربیان ضمن معرفی کتاب به بچه‌ها و تشویق آن‌ها به مطالعه بیشتر، راه های خداشناسی را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنند.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن 52 مرکز ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول