اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مربیان کانون پرورش فکری مازندران نمونه کشوری شدند

در بیستمین مراسم تقدیر از مربیان و کارشناسان نمونه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، دو مازندرانی مربی برتر شدند.

مربیان کانون پرورش فکری مازندران نمونه کشوری شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون در مراسمی تحت عنوان تقدیر از مربیان و کارشناسان نمونه کانون از 76 مربی و کارشناس تقدیر کرد که مسئولیت اصلی کشف و پرورش خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان ایرانی را در بیش از 870 مرکز فرهنگی، هنری کانون سراسر کشور برعهده دارند.

مائده موجرلو مربی مسئول مرکز گلوگاه و فتانه برنده؛ مربی فرهنگی مرکز کتالم به عنوان دو نفر از مربیان نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این آئین با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای نقدی که با حضور مدیرعامل کانون، معاون فرهنگی و سایر مسئولان برگزار شد از 11 مربی هنری پاره وقت، دو مربی ادبی پاره وقت، 22 مربی فرهنگی، 33 مربی مسئول، شش کارشناس استانی، دو کارشناس ستادی و دو کارشناس پیشکسوت و بازنشسته نیز قدردانی شد.

این مربیان و کارشناسان موفق طی فرآیند مشخصی مرحله به مرحله مورد ارزیابی شغلی طی یک سال قرار می‌گیرند و در نهایت به عنوان نمونه معرفی می‌شوند.

در این آیین همچنین از سامانه ارزیابی و انتخاب مربیان و کارشناسان نمونه کانون توسط مدیرعامل کانون رونمایی شد.

به گزارش فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای بیش از 870 مرکز فرهنگی، هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتابخانه پستی در سراسر کشور بوده که از این میان مازندران دارای 23 مرکز ثابت و سه مرکز سیار روستایی و یک مرکز کتابخانه پستی است.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول