اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

3500 هزار جلد کتاب وارد مخزن کتابخانه مرکزی اردبیل شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: نزدیک به 3 هزار و 500 جلد کتاب جدید و در موضوعات مختلف به مخازن کتابخانه مرکزی اردبیل وارد شده است.

3500 هزار جلد کتاب وارد مخزن کتابخانه مرکزی اردبیل شد

صادق فرهمندامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کتاب‌های جدید در قالب 110 کارتن در موضوعات مختلف اجتماعی، هنر، ادبیات، علوم پایه و مهندسی و... است.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر کتابخانه مرکزی اردبیل قطب فرهنگی استان محسوب می‌شود، تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد افزایش تعداد اعضا و ترغیب شهروندان جهت عضویت در کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه‌ها هستیم.

فرهمندامین در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم شاداب‌سازی کتابخانه‌ها و تکریم مراجعان به این مراکز فرهنگی اشاره کرد و از برگزاری کلاس‌های ویژه نحوه برخورد با مراجعان در کتابخانه‌ها خبر داد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: طرح درج بارکد بر روی کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشگین‌شهر به پایان رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: در این طرح کلیه کتاب‌های موجود در مخازن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشگین‌شهر دارای بارکد شده و از این پس امانت این کتب از طریق دستگاه بارکدخوان ثبت خواهد شد.

فرهمندامین ادامه داد: علاوه بر شهرستان مشگین‌شهر تمامی شهرستان‌های استان موظف هستند که کتاب‌های موجود در کتابخانه‌ها را به بارکد مجهز کنند که البته این کار در شهرستان‌های خلخال، کوثر و گرمی در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه درج بارکد در کتاب‌ها، سهولت در ثبت شناسنامه و اطلاعات کتاب و نیز ثبت بهتر و سریع‌تر سوابق امانت را به دنبال خواهد داشت، اذعان داشت: رویه کار در کتابخانه‌های عمومی استان بدین ترتیب است که سعی داریم با رایانه‌ای کردن امورات اداری، به تدریج کاغذ را از روند اداری حذف کنیم.

انتهای پیام/62006/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول