اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عنبرآباد اعلام کرد

اعطای مرخصی به زندانیان برای شرکت در آیین شب‌های قدر

دادستان عنبرآباد گفت: به زندانیان دارای شرایط در زندان جیرفت برای شرکت در مراسم شب‌های قدر در خارج از زندان مرخصی اعطا شد.

اعطای مرخصی به زندانیان برای شرکت در آیین شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمدعلی انجم‌روز صبح امروز در جلسه شورای طبقه‌بندی اداره زندان جیرفت اظهار داشت: رأفت و رحمت ماه رمضان شامل مددجویان زندانی در زندان جیرفت شد.

وی بیان داشت: با توجه به بخشنامه اخیر مرخصی مددجویان در ماه مبارک رمضان، مددجویانی که دارای حسن اخلاق بوده و در کلاس‌های فرهنگی شرکت داشته‌اند و مورد تائید مسئولان زندان باشند به مرخصی اعزام می‌شوند.

دادستان عنبرآباد هدف از این مرخصی را شرکت مددجویان در مراسم شب‌های قدر خارج از زندان اعلام کرد و افزود: حسن اخلاق و اظهار ندامت مددجویان در زندان نشان از مدیریت فرهنگی مسئولان زندان است.

انجم‌روز خاطر نشان کرد: از آنجایی که مسئولان زندان خود به کار فرهنگی اعتقاد و باور دارند، می‌توان نتیجه آن را در رفتار و کردار مددجویان مشاهده کرد.

در این جلسه تعدادی از مددجویان شرکت داشته که درخواست آنان مورد بررسی قرار گرفت و پس از احراز شرایط به مرخصی اعزام شدند، مددجویان قبل از ورود به جلسه شورای طبقه‌بندی باید از فیلتر فرهنگی عبور و مسئولان فرهنگی باید حسن رفتار آنان را تائید کنند.

انتهای پیام/2655/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول