اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان قائمشهر در جشن گلریزان خبر داد

شناسایی 92 زندانی جرایم غیرعمد در 5 حوزه قضایی مازندران

دادستان قائمشهر از شناسایی 92 زندانی جرایم غیرعمد در پنج حوزه قضایی قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار خبر داد و گفت: این افراد برای آزادی نیازمند حمایت خیران هستند.

شناسایی 92 زندانی جرایم غیرعمد در 5 حوزه قضایی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر،‌ حسین عشقی صبح امروز در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که از سوی انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کمک‌های مالی حاصل این جشن به مددجویان جرائم غیرعمد و محکومان مالی اختصاص دارد.

این مسئول بیان داشت: زندانیان در بند زندان قائمشهر، پنج حوزه قضایی قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار را شامل می‌شود.

عشقی تعداد زندانیان این حوزه قضایی را 800 نفر خواند که شامل 753 مرد و 47 زن است.

وی ادامه داد: قائمشهر با 580 و سوادکوه شمالی با 29 نفر به ترتیب دارای بیشترین و کمترین تعداد زندانی در این حوزه قضایی هستند.

دادستان قائمشهر تصریح کرد: انواع سرقت با 265 نفر و آدم‌ربایی یا شرکت در آن با 15 نفر به ترتیب دارای بیشترین و کمترین تعداد از لحاظ نوع جرائم را شامل می‌شود.

وی همچنین تعداد محکومان مالی را 92 نفر خواند.

وی اظهار داشت: این جشن برای مددجویان جرائم غیرعمد و محکومان مالی و کمک برای بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده تدارک دیده شده است که شامل 92 نفر و 11/5 درصد است. 

عشقی بیان داشت: در سال 91 و چهار ماهه ابتدای سال 92 با کمک ستاد دیه شهرستان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی در این حوزه قضایی فراهم آمده است.

وی همچنین به کمک‌های نقدی، بهداشت و درمان، کمک هزینه تحصیلی و سبد خانواده داده شده به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی که سرپرست خانواده خود را از دست داده بودند اشاره کرد و بیان داشت: در این ماه مبارک با کمک رئیس اتحادیه خبازان شهرستان موجبات آزادی دو زندانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) فراهم شد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از افرادی که طی سال‌های اخیر با حمایت‌های مالی خود نقش بی‌بدیلی در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی داشتند با لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/86008/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول