اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

آزادی 12 زندانی از ابتدای ماه مبارک رمضان با کمک‌های مردمی

استاندار هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون 12 نفر زندانی با کمک‌های مردمی آزاد شده‌اند، افزود: برگزاری جشن‌های گلریزان در شب‌های ماه رمضان به عنوان یک ظرفیت مناسب در این راستا تبدیل شده است.

آزادی 12 زندانی از ابتدای ماه مبارک رمضان با کمک‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری هرمزگان، از فراهم شدن زمینه آزادی 93 زندانی با جرائم غیر عمد تا پایان ماه رمضان خبر داد و اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را در مرکز استان و شهرستان‌ها به کار گیریم و از زمینه آزادسازی این دست از زندانیان با کمک موسسات مربوطه فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون 12 نفر زندانی با کمک‌های مردمی آزاد شده‌اند، افزود: برگزاری جشن‌های گلریزان در شب‌های ماه رمضان به عنوان یک ظرفیت مناسب در این راستا تبدیل شده است که برگزاری آن در استان نیز از روند مناسبی برخوردار شده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 50 نفر زندانی غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند، گفت: در راستای آزاد‌سازی 93 زندانی در ماه رمضان به اعتباری معادل 77 میلیارد ریال نیاز است.

عزیزی همچنین گفت: در این ماه مبارک باید نگاه و توجهی ویژه به ایتام و نیازمندان داشته باشیم.

وی در ادامه از تحت پوشش قرار گرفتن، 800 مددجو از ابتدای ماه رمضان تاکنون در طرح حمایتی مهر امداد و از خارج شدن هشت هزار و 500 نفر از مددجویان از چتر حمایتی کمیته امداد خبر داد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه منابع نیروی انسانی و جغرافیایی دارد، یادآور شد: باید با استفاده از امکانات موجود زمینه توسعه و پویایی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها در استان را به وجود آورد.

انتهای پیام/88001/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول