اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد

تلاش مردم و مسئولان برای آزادی 7 زندانی غیرعمد در آبپخش

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از تلاش مردم و مسئولان برای آزادی هفت زندانی غیرعمد در آبپخش خبر داد.

تلاش مردم و مسئولان برای آزادی 7 زندانی غیرعمد در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: پیشگامی در کارهای خیر و نوع‌دوستانه از ویژگی‌هایی است که مردم آبپخش با آن شناخته می‌شوند و این ویژگی در عرصه‌های مختلف بروز و ظهور دارد.

وی افزود: آزادسازی زندانیان نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی و یا جرایم سهوی در زندان به سر می‌برند یکی از برجسته‌ترین ابعاد نوع‌دوستی است و در سال‌های اخیر با فعالیت‌های ستاد دیه شاهد ترویج این امر در جامعه بوده‌ایم.

رضایی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد بسترهای لازم در راستای کمک به افراد نیازمند و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از سوی دستگاه‌های فرهنگی، روحانیون و رسانه‌ها ضروری است و انتظار می‌رود ایشان در این امر پیشگام باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: از آنجا که دین مبین اسلام همواره انسان‌ها را به نوع‌دوستی و انسانیت سفارش کرده، برگزاری جشن گلریزان بهترین فرصت برای تحکیم فرهنگ ایثار، گذشت و یاری به نیازمندان است.

وی اضافه کرد: حضور زندانیان جرائم غیرعمد و فشارهای اجتماعی بر خانواده‌های ایشان می‌تواند زمینه‌ساز بروز معضلات اجتماعی جبران‌ناپذیر در جامعه شود.

رضایی ابراز داشت: سال گذشته با همکاری خیرین و کمک ستاد دیه شاهد آزادسازی چهار نفر از شهروندان آبپخشی از زندان و بازگشت ایشان به جامعه بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: براساس آمارهای موجود هم‌اکنون هفت تن از اهالی آبپخش به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند که مردم خیر آبپخش و مسئولان با کمک‌های خود می‌توانند زمینه‌ آزادی ایشان را فراهم کنند.

رضایی در پایان یادآور شد: به‌منظور جذب کمک‌های مردمی تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بخشداری آبپخش هستیم و از خیرین آبپخشی دعوت می‌کنیم با حضور در بخشداری کمک‌های خود را ارائه کنند و دیگران را نیز برای شرکت در این امر خداپسندانه تشویق کنند.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول