اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت خیران و در جشن حمایت از زندانیان گچسارانی

215 میلیون ریال کمک نقدی در حمایت از زندانیان گچسارانی جمع‌آوری شد

مدیرعامل حمایت از زندانیان گچساران گفت: با همت خیران و در جشن حمایت از زندانیان گچسارانی، 215 میلیون ریال کمک نقدی در حمایت از زندانیان این شهرستان جمع‌آوری شد.

215 میلیون ریال کمک نقدی در حمایت از زندانیان گچسارانی جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، کرم خلیلی شامگاه چهارشنبه در جشن حمایت از زندانیان گچسارانی که با حضور مدیرعامل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از خیران، نیکوکاران و مسئولان این شهرستان برگزار شد، با تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان توسط خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان سبب کاهش خطرات و تهدیدات اجتماعی و اخلاقی خانواده‌های زندانیان می‌شود.

وی با تشریح عملکرد انجمن حمایت از زندانیان گچساران در سال 90 افزود: در سال 91 تعداد 24 خانواده زیر حمایت انجمن حمایت از زندانیان به صندوق قرض‌الحسنه باب‌الحوائج معرفی شدند که 127 میلیون ریال تسهیلات به آن‌ها پرداخت شد.

مدیرعامل حمایت از زندانیان گچساران، تعداد خانواده‌های زیر حمایت انجمن حمایت از زندانیان را 98 خانواده عنوان کرد و گفت: تعداد نفرات زیر پوشش این انجمن افزون بر 297 بوده که انجمن حمایت از زندانیان گچساران برنامه‌ها و خدمات متنوعی را برای کمک به این افراد تعریف کرده است.

خلیلی با اشاره به مبالغ کمک شده در جشن حمایت از زندانیان این شهرستان ابراز کرد: در جشن حمایتی امروز از خانواده‌های زندانیان گچسارانی کمک‌های قابل توجهی از سوی خیرین، نیکوکاران و مسئولان این شهرستان شده است.

وی تصریح کرد: در جشن حمایتی امروز از خانواده‌های زندانیان گچساران اداره جهاد کشاورزی این شهرستان کمک مالی ماهانه دو میلیون و 500 هزار تومانی را بر عهده گرفت.

مدیرعامل حمایت از زندانیان گچساران با بیان این که صندوق مهر امام رضا(ع) نیز پرداخت تسهیلات اشتغال به 10 خانواده زندانی را تقبل کرد، بیان کرد: کانون وکلای گچساران نیز با تقبل پرداخت افزون بر 52 میلیون ریال حمایت خود را از خانواده‌های زندانیان این شهرستان اعلام کرده است.

خلیلی با تشکر از کسبه و بازاریان گچسارانی ادامه داد: بازاریان و کسبه گچسارانی نیز در این جشن مبالغ قابل قبولی را در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این انجمن بر عهده گرفته‌اند.

وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران گچسارانی از جمله نصرالله خادمی با کمک 50 میلیون ریالی نیز در این جشن حمایتی کمک‌های مالی قابل قبولی را تقبل کردند.

مدیرعامل حمایت از زندانیان گچساران از کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران به خانواده زندانیان این شهرستان خبر داد و گفت: کمیته امداد نیز کمک 500 هزار ریالی و پرداخت تسهیلات 10 میلیون ریالی به 10 خانواده زندانی گچسارانی را تقبل کرد.

خلیلی ادامه داد: فرمانداری گچساران نیز به نمایندگی از ادارات این شهرستان مبلغی افزون بر 52 میلیون ریال کمک نقدی را در حمایت از خانواده‌های زندانیان این شهرستان بر عهده گرفت.

وی در پایان تأکید کرد: در جشن حمایت از زندانیان گچساران در مجموع مبلغ 215 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده است که این مبلغ در راستای کمک و حمایت از خانواده‌های زندانیان این شهرستان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/82001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول