اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

امت اسلامی در روز قدس توطئه اروپایی ـ آمریکایی را پاسخی دندان‌شکن می‌دهند

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: ملت‌های مسلمان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس پاسخی دندان‌شکن به توطئه آمریکایی ـ اروپایی در معرفی حزب‌الله به عنوان گروه تروریستی خواهند داد.

امت اسلامی در روز قدس توطئه اروپایی ـ آمریکایی را پاسخی دندان‌شکن می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: همه شیاطین و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمانان امروز دست به دست هم داده‌اند تا عزت، شرافت و ابهت عالم اسلام را بشکنند اما در این 34 سال همیشه تیرشان به سنگ خورده است.

وی با اعلام اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی سردمدار تروریست و اعمال ننگین هستند اما گروه‌های دیگر را همیشه تروریست معرفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینکه اتحادیه اروپا شاخه نظامی حزب‌الله را تروریست معرفی می‌کند عجیب نیست چرا که شالوده و بنیان تصمیم‌گیری‌های آنها تابع باج‌ دادن و باج‌گیری از این رژیم جعلی است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: زمانی که آمریکا و اروپا به نوکران مزدور صفت رژیم صهیونیستی تبدیل شدند ثمره و نتیجه کار جز حمایت همه جانبه از این رژیم نامشروع نخواهد بود که بیش از 60 سال است با حضور در منطقه زندگی ذلیلانه‌ای را تجربه می‌کند و با دست زدن به هر جنایتی سعی می‌کنند حاکمیت خود را حفظ کنند.

قیاسی گفت: به یقین حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال این توطئه آمریکایی ـ اروپایی را خواهد شکست و قوت قلبی برای امت اسلامی در لبنان و فلسطین خواهد بود.

وی به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه اشاره کرد و بیان داشت: نماز جمعه سنگر عبادی ـ سیاسی است که عظمت آن همیشه برای دشمنان یک کابوس بوده است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: از این رو دشمن از این سنگر مستحکم هراس و نگرانی دارد که در قالب این سنگر ماهیت استکبار جهانی نمایان‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود شب‌های با فضیلت قدر را فرصت استثنایی در توشه‌اندوزی برای امت اسلامی توصیف کرد و گفت: در ایام لیالی قدر و شهادت امیر‌المومنین (ع) ضرورت دارد برنامه‌های باشکوه معنوی در سطح مساجد و منابر این منطقه برگزار شود.

انتهای پیام/62007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول