اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد قدس این استان عنوان شد

اکران فیلم‌های ضد صهیونیستی به مناسبت روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد

اکران فیلم‌های ضد صهیونیستی به مناسبت روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد یکی از ده‌ها برنامه‌ای بود که در ستاد روز قدس این استان تصویب شد.

اکران فیلم‌های ضد صهیونیستی به مناسبت روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همه ساله و به فرمان تاریخی امام راحل روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

امسال نیز این روز به مانند هر سال در اقصی نقاط کشور برگزار خواهد شد که در کهگیلویه و بویراحمد هم این روز به مانند گذشته با شکوه هر چه تمام روز قدس برگزار می‌شود.

به همین منظور ظهر امروز نشست ستاد قدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان مرتبط با این امر برگزار شد.

در این نشست ابتدا مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت این روز تاریخی در استان برگزار می‌شود.

مسلم رحیمی ابراز داشت: برای حضور هر چه بهتر مردم در راهپیمایی این روز، صدا و سیما از روز دوشنبه هفته آینده اقدام به پخش فراخوان برای حضور همه جانبه مردم خواهد داشت.

وی افزود: با حضور کارشناسان برنامه‌های مختلفی برای تبیین اهمیت روز قدس و موضوع فلسطین برگزار می‌شود.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به همین مناسبت اکران دو فیلم ضد صهیونیستی در استان خواهیم داشت تا با زبان هنر جنایت‌های این رژیم غاصب را به مردم خود نشان دهیم.

امین کمالوندی اظهار کرد: ایستگاه نقاشی در تمامی شهرستان‌های استان خواهیم داشت که در آن به موضوع قدس شریف و مظلومیت مردم فلسطین و غاصب بودن رژیم صهیونیستی پرداخته می شود.

وی از شکل‌گیری یک نقاشی 100 متری در روز راهپیمایی خبر داد و گفت: هنرمندان استان در این روز برنامه‌های دیگری نیز خواهند داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این خصوص عنوان کرد: هیچ موضوعی برای جهان اسلام از مسئله قدس و فلسطین مهم‌تر نیست.

سید حسین صابری ادامه داد: به همین منظور باید دستگاه‌های مختلف احساس وظیفه کرده و در برپایی روز قدس از خود همت به خرج دهند.

وی اسرائیل را دشمن نخست اسلام و ایران دانست و گفت: وظیفه ملی و دینی داریم که با حضور خود در این روز ماهیت پلید رژیم غاصب را برملا سازیم.

انتهای پیام/82008/ط30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول