اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم خبر داد

تشکیل 7 کمیته تخصصی برای بزرگداشت روز جهانی قدس در سمیرم

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزارکردن روز جهانی قدس هفت کمیته تخصصی تشکیل شد.

تشکیل 7 کمیته تخصصی برای بزرگداشت روز جهانی قدس در سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، محمدعلی صابری ظهر امروز در نخستین نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس از تشکیل 7 کمیته تخصصی به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم در سمیرم خبر داد و افزود: کمیته‌های برنامه‌ریزی، اطلاع رسانی، پشتیبانی، مراسم، فرهنگی و هنری، اصناف و تشکلات دینی از جمله کمیته‌های فعال گرامی داشت روز جهانی قدس در سمیرم هستند.

وی به معرفی مسیرهای چهارگانه راهپیمایی روز قدس در سمیرم پرداخت و افزود: مراسم روز قدس در سمیرم از ساعت 10 از مسیرهای چهارگانه به سمت میدان معلم و مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود و پس از راهپیمایی مراسم سخنرانی در حسینه انقلاب و مصلی نماز دشمن شکن جمعه با حضور راهپیمایان برگزار می‌گردد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با عنوان جام رمضان، حضور ورزشکاران با لباس فرم، نصب پارچه نوشت و بنر، دعوت از اقشار مختلف جامعه از جمله اصناف، فرهنگیان، دانش آموزان فعال در پایگاه‌های تابستانه آموزش و پرورش، حضور فعال نیروهای انتظامی و امدادی در این مراسم از جمله تمهیدات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم برای برگزاری این مراسم است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس نیز همزمان در سراسر نقاط شهرستان از جمله شهرهای ونک، حنا، کمه و بخش‌های وردشت و دناکوه و پادنا برگزار می‌شود.

در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را موجب بیمه کردن انقلاب و ناامیدی دشمنان دانست و اظهار کرد: با توجه به اقدام غیراخلاقی اخیر اتحادیه اروپا در جهت قرار دادن حزب الله لبنان در لیست تروریست‌ها، با حضور در این راهپیمائی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان اروپائی خواهیم زد.

رضایی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس باید هر سال باشکوهتر از سال گذشته برپا شود تا دشمنان بدانند روز به روز بر وحدت و همبستگی مسلمانان جهان افزوده می‌شود و آنان در سیل خروشان ظلم ستیزی ملل مسلمان غرق خواهند شد.

انتهای پیام/2301/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول