اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان عنوان کرد

آمادگی استان خوزستان برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس

معاون سیاسی استاندار خوزستان روز قدس را یکی از افتخارات برزگ مسلمانان سراسر جهان دانست و گفت: محوری‌ترین برنامه روز جهانی قدس استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

آمادگی استان خوزستان برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی ظهر امروز در جلسه روز جهانی قدس که در معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگ مسلمانان در سراسر جهان روز قدس است.

وی روز جهانی قدس را یکی از ماندگار‌ترین یادگاران حضرت امام خمینی(ره) معرفی کرد و گفت: این روز از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای مسلمانان به یادگار مانده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مسلمانان برای همراهی با مسلمانان فلسطین و دیگر کشور‌ها بر خود تکلیف می‌دانند که در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

وی در ادامه از همه سازمان‌ها، ادارات و موسسات فرهنگی خواست تا برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس همکاری لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی استاندار خوزستان تصریح کرد: محوری‌ترین برنامه روز جهانی قدس استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

وی گفت: انتظار می‌رود شهرداران شهرهای مختلف خوزستان و معاون امور شهری استانداری هماهنگی‌هایی را برای مزین کردن خیابان‌ها و معابر شهر‌ها به تصاویر و سخنان امام و رهبری معظم در رابطه با فلسطین و روز قدس انجام دهند.

حسینی تاکید کرد: ادارات، ارگان‌ها، نهاد‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی در اقلام تبلیغی خود از اسماء متبرکه استفاده نکرده، تا خدایی ناکرده این اسماء هتک حرمت نشوند.

انتهای پیام/72010/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول