اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بخش‌های صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا از برگزاری راهپیمایی روز قدس در بخش‌های این شهرستان خبر داد.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بخش‌های صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اجرای برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در صومعه‌سرا را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: محافل انس با قرآن، اقامه نماز جماعت در مساجد، ختم‌های جمعی و دوره‌ای قرآن کریم و نشست‌های دینی و فرهنگی با محوریت احکام اسلامی از جمله برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه پر فضیلت رمضان در این شهرستان است.

این مسئول افزود: برای تمام مساجد متقاضی اقامه نماز جماعت صومعه‌سرا با همکاری اداره تبلیغات اسلامی روحانی و مبلغ مذهبی اعزام شده است.

فرماندار صومعه‌سرا به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: روز قدس مظهر آزادی و آزادیخواهی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک اقدام مهم بصیرتی برای حمایت از قدس و مردم فلسطین است، متذکر شد: قدس یادآور رشادت و پایمردی است.

حسینعلی‌زاده درباره برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و تبلیغی صومعه‌سرا در راستای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اذعان کرد: راهپیمایی روز قدس در صومعه‌سرا باید پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

به گفته وی، امسال راهپیمایی روز قدس در تمام بخش‌های صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا، ترفندهای شوم دشمنان و رسانه‌های بیگانه در زمینه انحراف افکار عمومی ملت‌ها در حیطه مباحث روز جهانی قدس را نقش بر آب دانست.

وی گفت: ترفندهای شوم شیاطین زمان در سایه اتحاد و اعتقاد قلبی ملت‌های مسلمان تأثیری ندارد.

حسینعلی‌زاده، حضور پرشور و قدرتمندانه ملت در راهپیمایی روز قدس را نشانه استحکام دیواره‌های نظام است.

وی با تصریح بر اینکه بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی در حال گسترش در سراسر دنیا است، خاطرنشان کرد: ملت‌های جهان اکنون متوجه اهمیت این بیداری شده‌اند.

این مسئول، آموزش و پرورش، اداره ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، شهرداری، دفتر امام جمعه و اداره ورزش و جوانان صومعه‌سرا را دستگاه‌های متولی برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان اعلام کرد.

وی از آمادگی دستگاه‌های امنیتی صومعه‌سرا برای ایجاد امنیت راهپیمایان روز جهانی قدس خبر داد و یادآور شد: راهپیمایی روز قدس در صومعه‌سرا رأس ساعت 11.30 قبل از برپایی نماز جمعه از مقابل مقر سپاه پاسداران این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84003/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول