اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

دیدار اعضای شورای اداری پاکدشت با امام جمعه

فرماندار شهرستان پاکدشت به همراه اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار اعضای شورای اداری پاکدشت با امام جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی به همراه اعضای شورای اداری با حجت‌الاسلام حسین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم شریف پاکدشت در انتخابات 24 خرداد، آن‌ را نشان از درایت و هوشمندی مردم پاکدشت و برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان دانست.

مقبلی عملکرد دولت در شهرستان پاکدشت را در حوزه‌های فرهنگ و هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، ورزش و جوانان، امور قضایی و امنیتی، بهداشت و درمان، آموزش، حمل و نقل و صنعت و معدن، به‌طور مبسوط تشریح کرد.

وی در ادامه از عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی پاکدشت اظهار رضایت کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در پاکدشت با تمام توان وارد عرصه خدمتگزاری به مردم شدند و خدمت بی‌منت را سرلوحه کارهای خود قرار دادند و بسیاری از کارهای نشدنی را با صرف فعل ما می‌توانیم اجرایی کردند تا پاکدشت به کارگاه سازندگی و آبادانی مبدل شود که تمام این فعالیت‌ها در سایه وحدت و پویایی و همدلی خوبی که بین مسئولان شهرستان حاکم بود انجام شده است و جا دارد از امام جمعه شهرستان که با حمایت‌ها و ارشادات خود ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده‌اند تشکر نمایم.

معاون سیاسی و معاون برنامه‌ریزی فرماندار، بخشدار شریف‌آباد، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن، هلال احمر، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی به بیان اقدامات صورت گرفته در طول دولت نهم و دهم در حوزه پاکدشت پرداختند.

انتهای پیام/2462/‌ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول