اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی جزایری خواستار شد

تعامل مسئولان با امام جمعه برای رفع محرومیت از آغاجاری

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خواستار تعامل مسئولان با امام جمعه برای رفع محرومیت و کمبودها از شهرستان آغاجاری شد.

تعامل مسئولان با امام جمعه برای رفع محرومیت از آغاجاری

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، آیت‌الله سیدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در آئین معارفه امام جمعه شهرستان آغاجاری که با حضور مسئولان شهری و استانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز، روز مبارکی است و خدا را شاکریم که نعمت و کرامت نصیبمان کرد تا یکی از آرزویهای دیرینه ما محقق شود.

وی افزود: این آرزو معارفه امام جمعه‌ای برای شهرستان مهم و بااهمیت آغاجاری است که از مردمی دیندار و ولایتمدار برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به عنایت امام زمان (عج) به نحو احسنت این اقدام صورت گرفت و با پیگیری‌های مداوم، حجت‌الاسلام منصور نصاری به امامت جمعه شهرستان آغاجاری منصوب شد.

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز حجت‌الاسلام نصاری را تأیید کرده‌اند و امروز با معارفه وی، این توفیق نصیب مردم شهرستان آغاجاری شده است.

موسوی جزایری همچنین عنوان کرد: برای امام جمعه این شهرستان آرزوی سلامتی و توفیق داریم و از وی می‌خواهیم مشکلات و محرومیت‌های شهرستان را با همراهی سایر مسئولان شهری به جد پیگیری کند. 

*رعایت تقوی درهای رحمت را می‌گشاید

وی با بیان اینکه توجه به معنویات به مراتب موجب رشد و توسعه ابعاد مختلف زندگی‌مان می‌شود، اذعان داشت: رعایت تقوی درهای رحمت را به روی ما می‌گشاید و مغفرت و برکت را سرازیر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: امیدواریم انتصاب امام جمعه شهرستان آغاجاری سرآغاز خیر و برکتی باشد تا شاهد پیشرفت روزبه‌روز و لحظه به لحظه این شهرستان باشیم و البته مطمئناً نیز چنین است.

وی با اشاره به اینکه آغاجاری شهری ریشه‌دار و مهم در استان و کشور است، اذعان داشت: امیدواریم با تعامل مضاعف و همیاری بیش از پیش مسئولان شهری این شهرستان هرچه سریع‌تر شاهد رفع محرومیت و پاک کردن چهره کمبود و کاستی ها از چهره این منطقه باشیم.

انتهای پیام/72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول