اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور

حجت‌الاسلام حیدری‌نراقی به عنوان امام جمعه نراق معرفی شد

طی مراسمی با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حجت‌الاسلام علی‌اکبر حیدری‌نراقی به عنوان امام جمعه جدید نراق معرفی شد.

حجت‌الاسلام حیدری‌نراقی به عنوان امام جمعه نراق معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پیش از ظهر امروز و در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام  علی‌اکبر حیدری ‌نراقی را به عنوان امام جمعه جدید نراق معرفی کرد و از خدمات حجت‌الاسلام هدی ایمانی‌ امام جمعه قبلی این شهر قدردانی شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم اظهار داشت: اطاعت، احترام و تکریم امام جمعه به منزله تکریم ولی فقیه است و همه باید به ائمه جمعه احترام بگذارند.

تقوی ادامه داد: ائمه جمعه مربوط به هیچ جناحی نیست و نباید از ائمه جمعه انتظار وابستگی به جریان‌های سیاسی را داشت.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه باید به همه گروه‌ها به یک چشم نگاه کنند تا از این طریق بتوانند در راستای اهداف و ارزش‌های والای  انقلاب و رهبری حرکت کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای نشر و تبیین معارف اسلامی، احکام دینی و مسائل شرعی است که ائمه جمعه باید از این فرصت نهایت بهره را ببرد.

وی ادامه داد: ائمه جمعه در ایام ماه مبارک رمضان باید به تبیین معارف اسلامی بپردازند.

تقوی خاطرنشان کرد: نماز جمعه در ایام ماه رمضان در سراسر کشور با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود که لازم است ائمه جمعه با هنرمندی خاص خود زمینه حضور نمازگزاران در نماز جمعه سایر ماه‌های سال را نیز فراهم کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نماز جمعه در 720 نقطه از شهرهای کشور برپا می‌شود که تلاش داریم زمینه برگزاری نماز جمعه در نقاطی که از ظرفیت لازم برخوردارند را فراهم کنیم.

انتهای پیام/87003/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول