اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام خبر داد

اهدای قطعه زمینی جهت استقرار دفتر امام جمعه چرام

امام جمعه چرام از اهدای قطعه زمینی جهت استقرار دفتر امام جمعه چرام توسط یک خیر خبر داد.

اهدای قطعه زمینی جهت استقرار دفتر امام جمعه چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری در نشست شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد کریمه اهل‌بیت (ع)، امام حسن مجتبی (ع) گفت: در آستانه میلاد این امام همام قرار داریم و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم به حق این امام همام اعمال ناقابل ما را در این ماه عزیز مورد عنایت خود قرار دهد.

وی با بیان این‌که روز میلاد این امام همام به نام روز اکرام نامیده شده است، عنوان کرد: از روز میلاد امام مجتبی (ع) تا روز شهادت حضرت علی (ع) روز اکرام و اطعام نامیده شده است که اطعام دادن به خصوص اطعام به نیازمندان و یتیمان در اسلام جایگاه به‌خصوصی دارد به طوری که در چند آیه از قرآن کریم یکی از علت‌های جهنمی شدن جهنمی‌ها را، اطعام نکردن به فقرا و نیازمندان می‌شمارد.

امام جمعه چرام با اشاره به این مطلب که در سوره مبارکه ماعون جهنم را ویژه کسانی که حتی دیگران را تشویق به اطعام نمی‌کردند می‌داند، گفت: پسندیده است در این شرایط اقتصادی و در این ماه عزیز نگاهی به افراد نیازمند و یتیمان داشته باشیم و آنان را مورد تفقد قرار دهیم.

طزری در ادامه با یادآوری این‌که نیمی از ماه مبارک رمضان گذشته است و شب‌های قدر را در پیش داریم، این ماه را ماه پر عظمتی خواند و گفت: ماهی است که انسان باید از آن استفاده کرده، کیسه تقوای خود را پر کند تا 11 ماه دیگر بتواند خرج کند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که بتوانیم از برکات این سفره نهایت استفاده را ببریم.

وی در پایان با اشاره به مکانی جهت استقرار دفتر امام جمعه یادآور شد: زمینی در این خصوص هدیه شده است که در صدد هستیم کارهای اولیه آن را انجام داده تا به لطف خداوند دفتر امام جمعه را در این شهر مستقر کنیم.

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول