اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابهر خبر داد

اجرای 8 پروژه عمرانی در شهر ابهر

شهردار ابهر گفت: هشت پروژه عمرانی در شهر ابهر با پیشرفت 100 درصدی اجرا و به پایان رسیده است.

اجرای 8 پروژه عمرانی در شهر ابهر

رحمت یوسفلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده شهر ابهر با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پل اثیرالدین شهر ابهر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری این شهر به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان به پایان رسید.

شهردار ابهر با بیان اینکه عرض پل اثیرالدین شهر ابهر 7 متر بوده که خطرات زیادی داشت، افزود: در حال حاضر عرض این پل به 34 متر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برای احداث ساختمان آتش‌نشانی شهر ابهر نیز 200 میلیون تومان اختصاص یافته بود، تصریح کرد: بلوار یادگار امام این شهر نیز از ورودی اتوبان با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان اجرایی شد.

یوسفلی با بیان اینکه احداث پردیس سینمایی در شهر ابهر از جمله برنامه‌ها و پروژه‌های مهم این شهر محسوب می‌شود، ادامه داد: این پردیس در پنج طبقه احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برآورد هزینه‌های احداث پردیس سینمایی در مرحله کارشناسی است، یادآور شد: مجتمع خدماتی و تجارتی شهر ابهر نیز احداث می‌شود.

شهردار ابهر اذعان داشت: پروژه‌های مجتمع خدماتی و تجارتی و پردیس سینمایی با 50 میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته 2 هزار تن قیر برای شهرستان ابهر اختصاص یافته است، ادامه داد: یک‎هزار تن از مجموع 2 هزار تن ویژه شهر ابهر است.

انتهای پیام/73006/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول