اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال صورت گرفت

ایجاد 510 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از ایجاد 510 فرصت شغلی در سه ماهه نخست امسال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

ایجاد 510 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این میزان فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 500 میلیون ریال ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این اعتبارات از محل اعتبارت امدادی و تسهیلات بانکی تخصیص یافته و اغلب فرصت‌های شغلی ایجاد شده در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی، باغداری، صنایع دستی و فعالیت‌های صنعتی و خدماتی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از پرداخت 24 میلیارد و 140 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان تحت پوشش این نهاد در این مدت خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به 265 فقره طرح خودکفایی و اشتغال پرداخت شده است.

ولیئی خاطر نشان کرد: همچنین 66 نفر از مددجویان این نهاد در سه ماهه نخست سال جاری از طریق کاریابی صورت گرفته توسط کمیته امداد استان در شرکت‌ها و موسسات غیر دولتی مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 40 هزار خانواده نیازمند به صورت مستمر و موردی زیر پوشش این نهاد هستند، اذعان داشت: 47 درصد از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد زنان بی‌سرپرست خانواری هستند که به دلیل فوت همسر زیر پوشش این نهاد قرار گرفته‌اند.

این مسئول متذکر شد: همچنین شش درصد از خانواده‌های زیر پوشش زنان بی سرپرستی هستند که از همسر خود جدا شده‌اند، 35 درصد افراد کهنسال و از کار افتاده، 5 درصد به دلیل بیماری سرپرست خانوارها و مابقی خانوارهایی که سرپرست آنها معلول و یا زندانی است، می‌باشند.

انتهای پیام/87001/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول