اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فیروزکوه:

خدمات کمیته امداد در 40 سرفصل کاری ارائه می‏شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: خدمات‏رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) در 40 سرفصل کاری انجام می‏شود که مهم‏ترین آنها، خودکفایی و اشتغال مددجویان است.

خدمات کمیته امداد در 40 سرفصل کاری ارائه می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی شعبانی سه‌شنبه‌شب در جمع خانواده‏های عضو جامعه هدف کمیته امداد شهرستان فیروزکوه در محل حسینیه قمر بنی‏هاشم (ع) این شهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بستر مناسب و فرصتی است که خداوند متعال فراهم کرد تا انسان‏ها را به سوی کمال و قرب الهی رهنمون سازد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: رمضان ماه ضیافت بزرگ الهی است که برای خود آداب و رسومی دارد.

شعبانی در ادامه با اشاره به تاریخچه شکل‏گیری کمیته امداد خاطرنشان کرد: تشکیل این نهاد مقدس نشانه توجه و دغدغه بنیان‏گذار کبیر انقلاب نسبت به اقشار آسیب‏پذیر جامعه بود که امروز در ایران اسلامی جایگاه واقعی خود را یافته و نقش پویایی دارد.

وی تصریح کرد: نخستین وظیفه کمیته امداد، بررسی و شناخت انواع محرومیت‏های مادی و معنوی اقشار آسیب‏پذیر جامعه است که در 40 سرفصل کاری به ارائه خدمات می‏پردازد.

شعبانی با اشاره به دو مورد از مهم‏ترین سرفصل‏های کاری این نهاد افزود: طرح اکرام‏المحسنین که از سیره علوی و یتیم‏نوازی است، در این نهاد به زیبایی هر چه تمام‏تر اجرایی می‏شود.

وی خودکفایی و اشتغال مددجویان را دیگر سرفصل کاری مهم کمیته امداد برشمرد که در راستای منویات رهبری عملیاتی و اجرایی می‏شود و نشان‏دهنده توجه و تدبیر این نهاد نسبت به وضعیت معیشتی مددجویان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه ادامه داد: خداوند متعال به درجات عالی امام عظیم‏الشأن انقلاب بیافزاید که این نهاد را هم برای محرومان و نیازمندان و هم به منظور جمع‏آوری ریزش‏ها و تدبیر مشکلات سایر اقشار جامعه برپا داشت.

وی از تمام حامیان، خیرین و مشترکان کمیته امداد که اعضای جامعه هدف این نهاد را برای کمک‏رسانی و دستگیری انتخاب کرده‏اند تقدیر کرد و آنان را در جهت رسانیدن کمیته امداد به اهداف متعالی آن هر چه بیشتر به یاری طلبید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولان محلی شهرستان فیروزکوه، از جمله حاضران در این مراسم بودند.

انتهای پیام/2568/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول