اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان امداد محله

5 مرکز نیکوکاری کمیته امداد در اراک مورد بهره‌برداری قرار گرفت

طی مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی فرماندار و جمعی از مسئولان محلی اراک بهره‌برداری همزمان از پنج مرکز نیکوکاری کمیته امداد با عنوان امداد محله در اراک آغاز شد.

5 مرکز نیکوکاری کمیته امداد در اراک مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این مراکز گفت: به منظور شناسایی افراد نیازمند و کمک به آنان راه‌اندازی مراکز امداد محله در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است که در این راستا 750 مرکز در سطح کشور راه‌اندازی خواهد شد.

محسن ولیئی تصریح کرد: سهم استان مرکزی از این مراکز 16 مرکز است که از این تعداد پنج مرکز در اراک فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه این مراکز با محوریت مسجد، پلی بین مردم با نیازمندان است، بیان داشت: مراکز امداد محله با مسئولیت هیئت امنای مساجد شکل می‌گیرد که طی آن کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و با نظارت ناظران کمیته امداد در اختیار نیازمندان محله قرار می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی بیان کرد: این مراکز نیکوکاری در مناطقی که از 10 هزار نفر جمعیت برخوردارند راه‌اندازی می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای طرح امداد محله با هدف توسعه انفاق و نیکوکاری در جامعه، تلاش بیش از پیش در راستای رفع فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت‌ها، دقت بیشتر در شناسایی نیازمندان واقعی و کمک برای رفع مشکلات آنان به اجرا در آمده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 16 مرکز در نیمه اول سال جاری و 16 مرکز دیگر در نیمه دوم سال جاری راه‌اندازی خواهند شد.

به گفته وی مراکز امداد محله روز گذشته در شهرستان ساوه نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/87004/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول