اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن رمضان جویبار صورت گرفت

تعهد کمک 680 میلیون ریالی خیران جویباری به کمیته امداد

خیران شهرستان جویبار در جشن رمضان این شهرستان تعهد کمک 680 میلیون ریالی را برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان تعهد کردند.

تعهد کمک 680 میلیون ریالی خیران جویباری به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، ویژه برنامه جشن رمضان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران به مددجویان کمیته امداد در استان مازندران در حال اجرا است که این برنامه صبح امروز در شهرستان جویبار با حضور مسئولان و خیران این شهرستان اجرایی شد.

جشن رمضان کمیته امداد شهرستان جویبار با حضور قائم مقام کمیته امداد استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندار، امام جمعه و خیران شهرستان با حضور صدا و سیمای مرکز مازندران رگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان جویبار در این مراسم با اشاره به برگزاری جشن رمضان در ایام ماه مبارک رمضان در استان مازندران ابراز داشت: در این جشن 680 میلیون ریال از سوی خیران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان اختصاص یافت.

ابوالحسن رنجبر افزود: در دهه اول ماه مبارک رمضان 130 سبد کالا با مشارکت امداد و کمک حامیان و خیران نیکوکار شهرستان تهیه شده و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته اکرام و اطعام نیازمندان نیز قرار است، 100 سبد کالا به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد جویبار اختصاص و اهدا ‌شود.

به گزارش فارس، در کنار جشن رمضان، نمایشگاهی متشکل از 12 غرفه از دستاوردهای مددجویان در زمینه اشتغال و توانمندسازی در طرح‌های خدماتی، صنایع دستی، تولیدی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

 انتهای پیام/86003/ب30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول