اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس کمیته امداد چرام

برنامه‌های اجرایی کمیته امداد چرام در ماه مبارک رمضان تشریح شد

رئیس کمیته امداد چرام برنامه‌های اجرایی کمیته امداد این شهرستان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

برنامه‌های اجرایی کمیته امداد چرام در ماه مبارک رمضان تشریح شد

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام برنامه‌های اجرایی کمیته امداد این شهرستان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام در نظر دارد در طول ماه مبارک رمضان با شعار «هر خانواده میزبان یک افطاری» به کمک افراد خیر، سفره‌های اطعام را در شهرستان بگستراند.

وی افزود: اوج این حرکت خداپسندانه در هفته اطعام و اکرام مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان، ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا بیست و یکم این ماه مصادف با شهادت حضرت علی (ع) است.

این مسئول، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به محرومان، نیازمندان و فقرا و فرصتی برای پالایش روح و جان انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم مومن و خداجوی چرام همواره کمیته امداد امام خمینی را در خدمات‌رسانی به محرومان یاری می‌کنند.

مظاهری تصریح کرد: امسال نیز طبق سال‌های گذشته در طول ماه مبارک رمضان طرح مفتاح‌الجنه با حضور افراد خیر و دیگر مسئولان برای دیدار از خانواده‌های نیازمندان و تفقد و دلجویی از آنان به اجرا در می‌آید.

وی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در طول ماه مبارک رمضان را اجرای طرح همیاران مولا با تامین سبد غذایی برای نیازمندان، طرح رضوان برای کمک به تامین مسکن نیازمندان، طرح محسنین برای حمایت از خانواده‌های بدسرپرست عنوان کرد و گفت: همچنین طرح کوثر برای تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران خانواده‌های نیازمند و طرح شفا برای تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج از دیگر برنامه‌های این نهاد جهت خدمات‌رسانی به نیازمندان در این ماه مبارک است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چرام گفت: از کلیه نیکوکارانی که قصد مشارکت در برنامه‌های اطعام محرومین یا دیدار از خانواده‌های نیازمند را دارند خواهشمندیم با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی این شهرستان و یا تماس با شماره تلفن 07443624884 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، در طرح‌های خداپسندانه این نهاد شرکت کنند.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول