اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خلخال:

خروج بدون مجوز آرد و گندم از شهرستان به خارج از استان ممنوع است

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال گفت: حمل و خروج آرد و گندم از شهرستان خلخال بدون مجوز به خارج از استان ممنوع است.

خروج بدون مجوز آرد و گندم از شهرستان به خارج از استان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: هوشنگ محمدی عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال اظهار داشت: حمل و خروج آرد و گندم از حوزه استحفاظی شهرستان خلخال بدون مجوز به خارج از استان ممنوع است.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی و کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال از برخورد جدی با متخلفان قاچاق کالا خبر داد و در این راستا از نیروی انتظامی شهرستان خلخال خواست تا با جدیت موارد را پیگیری کنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اصلی‌ترین راه حمایت از تولید ملی و اشتغال را جلوگیری از قاچاق کالا عنوان کرد و افزود: قاچاق کالا موجب محدود شدن اشتغال و ضربه به هویت ملی و تولید کشور است.

فرماندار خلخال تعامل با مردم و فرهنگسازی مبارزه با قاچاق کالا در جامعه و خانواده‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: راه تشویق، ترغیب و حمایت از چرخه اشتغال جدی گرفتن مقوله مبارزه با قاچاق کالا است.

وی همچنین به آغاز خرید محصول گندم توسط مراکز خرید در شهرستان خلخال اشاره کرد و ادامه داد: خروج و حمل آرد و گندم از شهرستان بدون مجوز به سایر استان‌ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

رئیس ستاد قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال خاطر نشان کرد: حمایت هدفمند از چرخه تولید و اشتغال اصلی‌ترین عامل از سوی مسئولان در راستای مبارزه با این مقوله قاچاق است.

سلیم کریمی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خلخال نیز به تشکیل یک‌هزار پرونده در سال 91 در تعزیرات حکومتی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: سه هزار قلم کالا به نفع سازمان جمع‌آوری فروش املاک تملیکی ضبط شده است.

در این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان خلخال نیز از عملکرد نیروهای فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در مورد قاچاق کالا و ارز گزارش داده و افزود: امسال بیش از دو هزار و 11 حلقه سی. دی محصولات ضد فرهنگی، شش هزار و 788 نخ سیگار قاچاق، شش هزار و 983 عدد لوازم بهداشتی و آرایشی وارداتی قاچاق و چهار هزار و 524 انواع لباس زنانه و مردانه کشف شده است.

سرهنگ حسین بهمنی تصریح کرد: امسال بیش از 51 تن چوب قاچاق از قاچاقچیان کشف شده و عوامل با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس ار اردبیل: براساس مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزش شهرستان خلخال از این پس نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت نیز در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

انتهای پیام‌/62008/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول