اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران مطرح کرد

توزیع آرد روستاها و عشایر گچساران بر‌اساس سرشماری 90

فرماندار گچساران گفت: آرد پخت خانگی و خبازی روستاها و عشایر این شهرستان بر اساس سرشماری سال 90 جمعیت مرکز آمار ایران و به نرخ مصوب تهیه، تأمین و توزیع می‌شود.

توزیع آرد روستاها و عشایر گچساران بر‌اساس سرشماری 90

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه شهرستانی کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان امروز برگزار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه اظهار کرد: باید به مباحث، موضوعات و مشکلات این بخش از جمله تخلفات موجود در حوزه توزیع آرد بیش از پیش توجه شود.

لزوم بالابردن مهارت فنی خبازان

محمد شفیعی با اشاره به اهمیت حیاتی و نقش مهم آرد و نان در زندگی مردم بر اهمیت نظارت و همچنین برطرف کردن مشکلات و نارسائی‌های بخش آرد و نان تأکید کرد.

وی به تشریح درخواست‌های مردمی مبنی بر نظارت و کنترل هر چه بیشتر کیفیت آرد و نان توسط کارخانجات و خبازان پرداخت و توجه و نظارت هر چه بیشتر مسئولان مربوطه را خواستار شد.

شفیعی با تأکید بر لزوم بررسی آخرین وضعیت توزیع آرد و تولید نان در سطح شهرستان و بازبینی و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه، بر توجه جدی اعضای کمیسیون تعزیرات و اتحادیه نانوایان به ویژه مرکز بهداشت شهرستان نسبت به سلامت و کیفیت پخت نان تأکید کرد.

وی ابراز داشت: بالا بردن مهارت فنی خبازان و بازرسی و نظارت دقیق بر نانوائی‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌مندی مردم لازم و ضروری است.

شفیعی عنوان کرد: نظارت دستگاه‌های مربوطه باید بیشتر شود و برخورد با تخلفات نانوایی‌ها و شبکه توزیع آرد و نان باید حالتی بازدارنده داشته باشد.

اعضای کارگروه آرد و نان گچساران در این جلسه توضیحاتی در ارتباط با نحوه توزیع آرد در سطح شهر و روستاها و سرانه اعلامی ارائه دادند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: آرد پخت خانگی و خبازی روستاهای این شهرستان بر‌اساس سرشماری سال 90 جمعیت مرکز آمار ایران و به نرخ مصوب از طریق اتحادیه سازمان تعاون روستایی تهیه و توزیع شود.

شفیعی افزود: تهیه و توزیع آرد پخت خانگی عشایر گچساران نیز بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران از طریق اتحادیه عشایری دنا زیر نظر اداره امور عشایر شهرستان و بر اساس نرخ مصوب صورت گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه، تصمیم‌گیری در زمینه میزان سهمیه آرد گچساران به منظور تبادل نظر و برنامه‌ریزی مؤثر در این زمینه جلسه‌ای با حضور جمعی از اعضای کمیسیون سیاست‌گذاری آرد و نان در محل فرمانداری گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول