اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

تیر‌گی نان در کهگیلویه و بویراحمد دلیل بی‌کیفیتی آرد نیست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سبوس موجود در آرد یاسوج باعث تیر‌گی نان شده اما این دلیل بی‌کیفیتی آرد آن نیست.

تیر‌گی نان در کهگیلویه و بویراحمد دلیل بی‌کیفیتی آرد نیست

داریوش دیودیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج  از استمرار روند بهبود کیفیت آرد و نان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام گرفته توسط اداره غله و اداره ‌کل استاندارد، کیفیت آرد استان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید فرهنگ‌سازی لازم در خصوص مصرف نان سبوس‌دار صورت گیرد، افزود: مردم تنها به خصوصیت ظاهری نان توجه نکنند.

وی نوع ماشین‌آلات، وضعیت نیروی انسانی، زمان و نحوه پخت نان را از عوامل تأثیر‌گذار در کیفیت نان دانست و گفت: این عوامل به جد مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات مناسب در این زمینه أخذ خواهد شد.

دیودیده تصریح کرد: از آنجا که نان و کیفیت آن از دغدغه‌ها و موارد حساس است، گشت‌های نظارتی در همه روزهای ایام هفته با حضور بازرسان صنعت و معدن، اداره غله و اتحادیه نانوایان صورت می‌گیرد تا تخلفات این حوزه رصد شود و با آن‌ها برخورد شوند.

وی با بیان این‌که در کنار سیاست‌های تنبیهی، اهرم‌های تشویقی را نیز در دستور کار داریم، عنوان کرد: نانوایان باید خود را با وضعیت فعلی آرد تطبیق دهند و بر ‌اساس شرایط فعلی واحدهای نانوایی خود را اداره کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به مردم استان این اطمینان را داد که کیفیت آرد و نان استان در شرایط مناسبی قرار دارد و نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد و به دنبال این هستیم که کیفیت را در حد امکان ارتقا دهیم.

وی از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و داشتن شکایت از روند کار واحدهای نانوایی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و یا اداره‌های شهرستانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول