اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

بازرسان در زمینه توزیع آرد دقت بیشتری داشته باشند

استاندار کرمان گفت: ‌بازرسان نسبت به توزیع آرد مصرفی نظارت و دقت بیشتری در استان کرمان داشته باشند.

بازرسان در زمینه توزیع آرد دقت بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار چهارشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان‌ اظهار داشت:‌ آرد‌ مورد نیاز آردفروشانی که مجوز دارند‌ توسط شرکت غله تامین می‌شود و فروشندگانی ‌که مجوز ندارند با مراجعه به فرمانداری‌ها و تایید فرمانداری مصرف مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی عنوان کرد: آرد مورد نیاز نانوایی‌ها آزاد‌پز در سطح استان کرمان توسط آرد فروشی‌هایی که مجوز دارند، تامین شود.

نجار ابراز داشت: به بعضی از افراد آرد داده شده که وجود خارجی ندارند و تنها عده‌ای لیست ‌آورده‌اند و شرکت غله نیز آرد توزیع کرده است ‌و بازرسان باید در این زمینه به صورت جدی بررسی داشته باشند.

‌ماشاءالله محمدی ‌معاون بازرگانی اداره کل غله استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری 19 هزار تن آرد در استان کرمان توزیع شده‌ که در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری به 23 هزار و 500 تن رسیده است.

وی گفت: زمینه برای خروج آرد از مصرف مساعد است و خروج آرد از استان کرمان افزایش یافته است، 2 هزار و 100 واحد نانوایی برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند‌ که سهمیه آنها تعیین شده و از ابتدای تیر ماه سال جاری در استان کرمان توزیع می‌شود.

محمدی ذخایر آرد استان کرمان را 85 هزار تن عنوان کرد و بیان داشت: تا‌کنون 70 هزار تن گندم محلی استان کرمان خریداری شده که 40 هزار تن آن مربوط به جنوب استان‌ کرمان است.  

‌معاون بازرگانی اداره کل غله استان کرمان افزود: سیستم مصرفی آرد در استان کرمان تعاونی روستایی، نانوایی‌ها و تعاون عشایری است.

انتهای پیام/80018/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول