اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین:

خبرنگاران غیر عضو خانه مطبوعات به مراسم روز خبرنگار دعوت نمی‌شوند

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ضمن اعلام خبر افزایش حق عضویت گفت: از افرادی که عضویت خود را در خانه مطبوعات قطعی نکرده باشند برای حضور در مراسم‌ روز خبرنگار دعوت نمی‌شود.

خبرنگاران غیر عضو خانه مطبوعات به مراسم روز خبرنگار دعوت نمی‌شوند

علی علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ای که با حضور بیشتر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد، مقرر شد تمام اعضای خانه مطبوعات که حدوداً 370 نفر هستند، بتوانند تا 15 مرداد ماه کارت‌های خود را تمدید کنند.

وی افزود: با تمدید این کارت‌ها بنا است در 17 مردادماه که مصادف با روز خبرنگار است، اعضای خانه مطبوعات مشخص شوند که مراسمی در این رابطه نیز برگزار می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات قزوین بیان کرد: خبرنگارانی می‌توانند از خدمات خانه مطبوعات استفاده کنند که حتماً عضویت خود را قطعی کرده باشند و کارت خود را نیز تا 15 مردادماه تمدید کنند.

علیمحمدی اضافه کرد: با این اقدام خانه مطبوعات، می‌توان افراد را شناسایی و آنالیز کرد تا خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند، مشخص شوند.

این مسئول یادآور شد: اعضای خانه مطبوعات می‌توانند برای عضویت یا تمدید عضویت در این خانه از امروز تا 15 مرداد‌ماه به خانه مطبوعات واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین طبقه چهارم مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به حق عضویت در خانه مطبوعات قزوین عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند کارت خود را به همراه حق عضویت که 15 هزار تومان است به خانه مطبوعات ارائه دهند تا در یک هفته کارت خود را از دفاتر استانی که فعالیت می‌کنند، دریافت کنند.

رئیس خانه مطبوعات قزوین عنوان کرد: با تحویل این کارت‌ها به دفاتر فعالیت استانی افراد، می‌توان مطمئن شد که در حال حاضر این افراد در مطبوعات، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و همچنین سایت‌های خبری و روزنامه‌های الکترونیکی فعالیت می‌کنند که از این طریق شناسایی می‌شود.

علیمحمدی با بیان اینکه حق عضویت کسانی که برای نخستین‌بار در خانه مطبوعات عضو می‌شوند، 25 هزار تومان است، تصریح کرد: تمدید حق عضویت در مجمعی که 31 اردیبهشت‌ ماه برگزار شد از 12 هزار تومان به 15 هزار تومان افزایش پیدا کرده است بنابر این حق عضویت سال 92 اعضا 15 هزار تومان است.

این مسئول عنوان کرد: حق عضویت ورودی که قبلاً پنج هزار تومان بوده در سال جاری در مجمع برای کسانی که برای نخستین‌بار می‌خواهند عضو شوند 25 هزار تومان است.

رئیس خانه مطبوعات قزوین ادامه داد: هر سال 15 هزار تومان برای حق عضویت در خانه مطبوعات پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که کارت خود را در تاریخ مقرر تمدید نکرده باشند از خدمات خانه مطبوعات در روز خبرنگار محروم می‌شوند.

تشکیل سومین خانه مطبوعات قزوین تا پایان شهریورماه

رئیس خانه مطبوعات قزوین یادآور شد: تا پایان شهریورماه سال جاری سومین دوره انتخابات خانه مطبوعات قزوین نیز برگزار می‌شود و افرادی می‌توانند عضو شوند یا رأی دهند که کارت‌ خود را تمدید کرده باشند در غیر این صورت عضویت آن‌ها از طرف خانه مطبوعات لغو می‌شود.

علیمحمدی افزود: این مهم نشان‌دهنده این است که افراد هیچ تمایلی به ادامه همکاری یا کار کردن با خانه مطبوعات ندارند.

این مسئول ابراز کرد: یکی از دلایل آنالیز کردن افراد این است که مطمئن شویم در خانه مطبوعات عضو هستند یا نه تا این موضوع را به ادارات و سازمان‌ها اعلام کنیم.

رئیس خانه مطبوعات قزوین ادامه داد: از افرادی در ادارات و سازمان‌ها در این انتخابات دعوت می‌شود که عضویت خود را در خانه مطبوعات قطعی کرده باشند.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: از افرادی که عضویت خود را در خانه مطبوعات قطعی نکرده باشند برای حضور در مراسم‌های روز خبرنگار در ادارات ‌و سازمان‌ها دعوت به عمل نمی‌آید.

انتهای پیام/77002/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول