اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز خبرنگار

جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

نماینده صندوق حمایت از هنرمندان، روزنامه نگاران و نویسندگان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسامی چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها همزمان با روز خبرنگار در این استان برگزار می‌شود.

جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

اسدالله ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها همزمان با روز خبرنگار در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در طی مدت برگزاری این جشنواره‌ها همراه با تجلیل از شهدای عرصه هنر از خانواده شهید شهرانی دعوت و یاد این شهید گرامی داشته می‌شود.

ترابی خاطرنشان کرد: شهید وهاب شهرانی از فعالان فرهنگی، نویسنده، گوینده و خبرنگار متولد 1339 در شهرستان فارسان است که در سال 1361 در فکه در حالیکه مسئول واحد تبلیغات تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) بوده‌اند، به دیدار حق می‌شتابد.

نماینده صندوق حمایت از هنرمندان، روزنامه نگاران و نویسندگان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین یادواره جلوه جمال خبر داد و گفت: این یادواره به منظور بزرگداشت شهیدان عرصه هنر در حوزه‌های شعر، نغمات و رسانه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از خانواده معزز شهیدان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، هنرمندان و تمامی کسانی که مشخصات یا اثری از این شهیدان در اختیار دارند می‎توانند حداکثر تا تاریخ بیست و پنجم تیرماه جاری به دبیرخانه این یادواره ارسال کنند.

ترابی یادآور شد:علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.jelve.jamal.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/68001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول