اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

هیئت مدیره به تداوم توزیع آگهی‌ها توسط خانه مطبوعات رای دادند

هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی بر تداوم توزیع آگهی‌ها توسط خانه مطبوعات استان رای دادند.

هیئت مدیره به تداوم توزیع آگهی‌ها توسط خانه مطبوعات رای دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در تازه‌ترین نشست خانه مطبوعات خراسان شمالی که بعد از ظهر امروز برگزار شد، اعضای هیئت مدیره به اتفاق؛ خواستار تداوم توزیع آگهی‌ها توسط خانه مطبوعات شدند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی چند ماه گذشته از واگذاری این مسئولیت به خانه مطبوعات روند توزیع آگهی دستگاه‌ها سامان یافته است، تصریح کرد: باید در این راستا تمام مسائل رسانه‌ها را فارغ از نفع شخصی در نظر گرفت.

ملک‌محمد علیزاده اظهار کرد: اگرچه بعضی از نشریات مثل روزنامه قدس با ریزش آگهی برخی از ادارات مواجه شده است، لیکن باید به توزیع عادلانه آگهی‌ها توسط خانه مطبوعات تمکین کرد.

وی گفت: تصمیماتی که در خانه مطبوعات برای توسعه رسانه‌ها و پیشبرد اهداف خانه مطبوعات گرفته می‌شود، فرای از رسانه‌های خودمان بوده از این رو همواره اعضای هیئت مدیره نسبت به رفع مشکلات رسانه‌ها دغدغه داشته‌اند.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی هم با اشاره به در پیش بودن 17 مرداد روز خبرنگار افزود: تاکنون چندین نشست با مدیرکل و معاونت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده تا مراسم امسال با شکوه بیشتری برگزار شود.

سهراب ابراهیمی برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در پنجشنبه 24 مرداد را برشمرد و گفت: این آیین به خاطر مصادف بودن این روز به یک هفته بعد موکول شده است.

وی با بیان اینکه این آیین با حضور خانواده خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مثل سنوات گذشته برگزار خواهد شد، افزود: تلاش می‌شود تا برنامه‌های مفرحی برای خانواده‌های شرکت‌کننده در این آیین برگزار شود.

ابراهیمی اهدای هدیه به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه را از برنامه‌های این روز خانه مطبوعات استان خواند و گفت: البته میزان هدیه به فعالان این عرصه بسته به همکاری استان دارد.

وی همچنین در مورد محل برگزاری مراسم امسال روز خبرنگار اظهار کرد: سه گزینه در این زمینه مطرح بوده که پس از بررسی نهایی خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محوری روز خبرنگار در خراسان شمالی را تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات این استان عنوان کرد و گفت: این جشنواره در هشت بخش برگزار شده که امسال بخش ویژه در قالب سفر رهبر انقلاب اسلامی، توسعه استان و همچنین انتخابات ساماندهی شده است.

به گفته ابراهیمی این جشنواره در هفت بخش و همچنین یک بخش ویژه به مناسبت روز خبرنگار امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی آثار فعالان رسانه‌های استان که از اول مرداد سال گذشته تا 31 تیرماه امسال در نشریات و خبرگزاری‌ها انتشار یافته قابل ارائه به این جشنواره است تصریح کرد: به افراد برتر هر بخش هدیه نقدی،‌ تندیس و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی همچنین تجلیل از پیشکسوت عرصه رسانه استان را از برنامه‌های امسال روز خبرنگار عنوان کرد.

به گزارش فارس، در این نشست اعضای خانه مطبوعات خراسان شمالی به تداوم توزیع آگهی‌ها توسط این مجموعه و همچنین بررسی آثار ارسالی به جشنواره مطبوعات توسط اساتید روزنامه نگاری خارج از استان رای دادند.

انتهای پیام/63002/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول