اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگاران قمی از بیست و یکمین نمایشگاه قرآن بازدید کردند

جمعی از خبرنگاران قمی از بیست و یکمین نمایشگاه قرآن بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های قرآنی ارائه شده در این نمایشگاه قرار گرفتند.

خبرنگاران قمی از بیست و یکمین نمایشگاه قرآن بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شامگاه یکشنبه تعدادی از اعضای خانه مطبوعات قم طی اردوی یک روزه از بیست ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کردند و با آثار و دستاوردهای قرآنی موجود در این نمایشگاه آشنا شدند.

مؤسسات قرآنی و دینی مختلف در این نمایشگاه حضور داشتند و به ارائه دستاوردها و فعالیت‌های خود برای گروه‌های سنی مختلف پرداختند.

با وجود گرمای هوا بازدیدکنندگان مختلف در این نمایشگاه حضور داشتند تا از فعالیت‌های قرآنی ارائه شده در این نمایشگاه استفاده کنند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دارای بیش از 40 بخش از جمله آموزش، پژوهش، دانش‌های قرآن بنیان، بیداری اسلامی و سبک زندگی است.

مشاوره و گفت‌وگوهای قرآنی، نشریات و مطبوعات قرآنی، حوزوی، دانشگاهی، آموزشی، پژوهش و ترجمه قرآن کریم، نوجوان، کودک، نشر مکتوب، نشریات دیجیتال، محافل و مراسم، شعر و ادب، سیره زندگی قرآنی، نهادها و موسسات، هنرهای نمایشی، قرآن و بین‌الملل، قرآن و ادیان و استهلال و رصد آسمانی از جمله بخش‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

بخش بیداری اسلامی، حجاب و عفاف، قرآن و علم، ره‌یافتگان، عکس، صحافی قرآن کریم، قرآن و وحدت اسلامی، محصولات فرهنگی، ستاد ملی طرح جامع قرآن کریم و دارالکتابه از موضوعات دیگر ارائه شده در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

غرفه‌هایی مانند مشاوره در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم وجود دارد که با استقبال پر شور مردم مواجه شده و تاکنون جزو پر مخاطب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 13 مرداد روزانه از ساعت 17 تا 24 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 از بخش‌های مختلف این نمایشگاه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی‌ (ره) بازدید کنند.

انتهای پیام/78003/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول