اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی:

خانه مطبوعات خراسان شمالی بزرگ‌ترین موسسه فرهنگی است

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی با اشاره به فعالیت این مجموعه از ابتدای تأسیس این استان گفت: خانه مطبوعات خراسان شمالی در واقع بزرگ‌ترین موسسه فرهنگی استان است.

خانه مطبوعات خراسان شمالی بزرگ‌ترین موسسه فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سهراب ابراهیمی بعدازظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی روز خبرنگار با اشاره به اینکه 17 مرداد بزرگ‌ترین روز سال برای خبرنگاران محسوب می‌شود، تصریح کرد: به همین منظور خانه مطبوعات استان در تلاش بوده تا برنامه‌های خوبی را برای فعالان این عرصه به همین مناسبت رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با کمترین حقوق و بیشترین خروجی فعالیت‌های چشمگیری را در طول سال در راستای توسعه فرهنگی انجام می‌دهند، ادامه داد: اوج فعالیت‌های خبرنگاران استان پوشش اخبار سفر رهبری، انتخابات و همچنین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بود.

ابراهیمی تصریح کرد: با وجود آنکه رسانه‌ها در این حوزه‌ها فعالیت‌های زیادی را داشته؛ لیکن هیچ تقدیر و یا تشویقی از استان دریافت نکرده و بدون چشمداشت همچنان در این عرصه قلم می‌زنند؛ از این رو ضرورت داشته تا جایگاه خبرنگار و قلم هرچه بیشتر پاس داشته شود.

وی با تأکید بر اینکه خانه مطبوعات خراسان شمالی به فعالان رسانه‌های استان تعلق دارد، افزود: در این راستا ضرورت دارد تا در ابتدای هر سال برای برنامه‌ریزی هرچه بهتر به منظور برگزاری برنامه‌های مختلف به ویژه در حوزه آموزشی اعتبارات مشخصاً به این خانه ابلاغ شود.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی عنوان کرد: اکنون به خاطر کمبود اعتبارات شرمنده بچه‌ها بوده و انتظار می‌رود تا اداره‌کل ارشاد برای بهار رسانه‌ها و برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های 17 مرداد به بهترین شکل این مجموعه را یاری کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی نیز نقش رسانه‌ها را در پیشبرد و تحقق حماسه سیاسی بی‌بدیل عنوان کرد.

ملک‌محمد علیزاده با تأکید بر اینکه رسانه‌های استان در این سفر سنگ تمام گذاشتند، گفت: روز خبرنگار فرصت خوبی برای پاسداشت تلاش‌های یک ساله خبرنگاران استان به ویژه در بخش‌های سفر رهبری و انتخابات 24 خرداد است.

به گزارش فارس، در این نشست اکبر منصوری، نماینده خبرگزاری‌ها و علی‌محمد جهانی، نماینده مدیران مسئول نشریات در خانه مطبوعات خراسان شمالی حضور داشتند.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول