اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی:

خبرنگاران روزنامه خراسان شمالی ثروت بزرگی هستند

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی گفت: خبرنگاران و کارکنان روزنامه خراسان شمالی ثروت بزرگی برای استان محسوب می‌شوند.

خبرنگاران روزنامه خراسان شمالی ثروت بزرگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سهراب ابراهیمی که ظهر امروز به اتفاق اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات برای تبریک نهمین سالگرد انتشار روزنامه خراسان شمالی در دفتر این رسانه حضور یافته بود، اظهار کرد: همه باید قدردان تلاش‌های خبرنگاران این روزنامه باشیم که با تمام وجود برای توسعه استان تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: فعالان این روزنامه به صورت تخصصی قلم زده که این از نکات برجسته این روزنامه است.

ابراهیمی همچنین از مسئولان روزنامه خراسان خواست تا در حوزه کاری خبرنگاران این مطبوعه به گونه‌ای عمل کرده تا  آنان دغدغه‌ای را به لحاظ آینده شغلی نداشته باشند.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی همچنین با اشاره به عملکرد خوب این روزنامه طی مدت انتشار، اظهار امیدواری کرد تا صدمین سالگرد روزنامه خراسان شمالی نیز سال‌های سال بعد برگزار شود.

توجه رسانه‌ها به توسعه پایدار خراسان شمالی

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی در ادامه بر توجه رسانه‌ها به توسعه پایدار این استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: لزوم ارتقای شاخص‌ها در خراسان شمالی می‌طلبد تا رسانه‌ها بیش از گذشته به این توسعه کمک کنند.

به گزارش فارس، استان خراسان شمالی در 19 مرداد 83 با معرفی نخستین استاندار تاسیس شد.

روزنامه خراسان شمالی خبرنگاران خوبی را تربیت کرده است

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی هم با تبریک ورود به دهمین بهار انتشار این روزنامه وزین گفت: طی این مدت خبرنگاران خوبی از سوی این روزنامه آموزش و تربیت شده‌اند.

ملک‌محمد علیزاده با بیان اینکه این ظرفیت خوبی بوده که با حضور روزنامه خراسان شمالی برای استان رقم خورده است، افزود: پیش از تاسیس استان صرفاً چندین خبرنگار و تنها 2 نشریه در استان وجود داشت، لیکن اکنون این تعداد به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

وی انتشار نشریات مختلف در خراسان شمالی را باعث رشد و توسعه این استان خواند و گفت: امیدواریم در آینده هفته نامه‌های نسیم و ارمغان این استان نیز به روزنامه ارتقا یابند.

علیزاده با بیان اینکه اکنون در استان‌های مختلف شاهد انتشار چندین روزنامه هستیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم انتشار این روزنامه‌ها در ارتقای فرهنگی و توسعه استان نقش بسزایی خواهد داشت.

افتخار می‌کنم که خبرنگار روزنامه خراسان بوده‌ام

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی هم در این نشست با گرامیداشت سالروز انتشار این روزنامه گفت: به نوبه خود افتخار می‌کنم که در گذشته خبرنگار روزنامه خراسان بودم.

علی‌محمد جهانی با بیان اینکه علاوه بر پوشش اخبار منطقه مطالبی نیز در قالب ستون دیدگاه ارائه می‌کردم، افزود: طی مدت فعالیت در این روزنامه آن را بسیار تأثیرگذار دیده و چه بسا برخی مسائل با پیگیری‌های این روزنامه به سرانجام رسید.

وی با اشاره به حضور چندین خبرنگار ملی در صدا و سیما از روزنامه خراسان شمالی آن را حاکی از تخصص خبرنگاران این رسانه عنوان کرد.

روزنامه خراسان سابقه 65 ساله را در خود دارد

سرپرست روزنامه خراسان شمالی هم یکی از مهمترین ویژگی‌های این روزنامه را داشتن سابقه 65 ساله عنوان کرد.

حسین اسماعیلی با بیان اینکه این روزنامه 9 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: برگزاری دوره‌های منظم آموزشی برای خبرنگاران از رویکردها بوده است.

وی تلاش خبرنگاران این روزنامه در عرصه‌های مختلف را برشمرد و افزود: انعکاس اخبار سفر رهبری، همایش‌ها و جشنواره‌ها از جمله عرصه‌هایی بوده که خبرنگاران این رسانه ساعت‌ها برای پوشش آن وقت صرف کرده‌اند.

سرپرست روزنامه خراسان شمالی با اشاره به ضرورت همدلی و همگرایی هر چه بیشتر مدیران نشریات و رسانه‌های استان، تحقق آن را به نفع استان دانست.

روزنامه خراسان پذیرای پیشنهادات و نقدهای اهالی رسانه است

سردبیر روزنامه خراسان شمالی هم با تاکید بر اینکه این رسانه در استان برای ارتقا، خود را جدای از نقد نمی‌بیند، گفت: آماده دریافت هر گونه پیشنهادات و نقدهای اهالی رسانه در مورد این روزنامه هستیم.

علی اصغر خسروی همچنین با اشاره به معضلات و معطل ماندن برخی از پروژه‌ها در استان پیگیری این اخبار به صورت مشترک از سوی رسانه‌ها مختلف برای اثر گذاری را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: همه فعالان این عرصه یار و یاور هم بوده و نباید هیچ‌گاه خود را جدای از هم بدانیم.

به گزارش فارس، در این نشست اکبر منصوری عضو هیئت مدیره و جواد آگاهی بازرس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان شمالی حضور داشتند.

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی ضمن حضور در جمع خبرنگاران  سرویس های مختلف  این روزنامه با اهدای گل، سالروز انتشار این رسانه را به آنان تبریک گفتند.

انتهای پیام/63002/ب30 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول