اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی:

مرکز مطالعات رسانه‌ها آثار خبرنگاران خراسان شمالی را داوری می‌کند

دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی گفت: مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌ها آثار ارسالی خبرنگاران این استان به این جشنواره را داوری می‌کند.

مرکز مطالعات رسانه‌ها آثار خبرنگاران خراسان شمالی را داوری می‌کند

علی قلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این مهم اخیراً پیرو مذاکرات استان با این مرکز به تصویب رسیده است.

وی بیان داشت: اساتید صاحب‌نامی در مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌ها فعالیت داشته که آثار ارسالی خبرنگاران خراسان شمالی توسط آنان داوری خواهد شد.

قلیزاده با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی تا دوم مرداد است، افزود: تاکنون تعداد انگشت‌شماری آثار به این جشنواره ارسال شده از این رو از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران انتظار می‌رود تا نسبت به ارسال سریع‌تر آثار خود به دبیرخانه این جشنواره اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این جشنواره در هفت بخش مسابقه و سه بخش ویژه در استان خراسان شمالی به مناسبت در پیش بودن روز خبرنگار برگزار می‌شود.

دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی با برشمردن بخش‌های ویژه جشنواره گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان، انتخابات حماسی 24 خرداد و توسعه خراسان شمالی از جمله این بخش‌ها بوده که فعالان عرصه رسانه‌های استان می‌توانند آثار خود را صرفاً در 2 بخش در زمینه‌های خبر، مصاحبه، گزارش و غیره به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این فعال عرصه مطبوعات همچنین از برنامه تجلیل از پیشکسوت مطبوعات در این استان هم خبر داد.

به گزارش فارس، افزون بر 220 فعال رسانه‌ای عضو خانه مطبوعات استان خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/63002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول