اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گالری مهرگان

فراخوان «منادی مردم» به مناسبت روز خبرنگار اعلام شد

مدیر گالری مهرگان از اعلام فراخوان «منادی مردم» به مناسبت روز خبرنگار در 17 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

فراخوان «منادی مردم» به مناسبت روز خبرنگار اعلام شد

مرجان مشتاقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سال روز ملی خبرنگار و به منظور ارج نهادن به جایگاه ویژه این روشنگران فرهنگی در نظر دارد تا آثار هنری برگزیده در زمینه هنرهای تجسمی را به نمایش گذارد.

وی ادامه داد: نقاشی، کاریکاتور، تصویرپردازی، خوشنویسی ،مجسمه‌سازی و عکاسی و تمامی رشته‌ها در شاخه هنرهای تجسمی که با موضوعات مرتبط با «روز خبرنگار» باشند برای برگزاری یک نمایشگاه پذیرفته می‌شود.

مدیر گالری مهرگان با بیان اینکه در روز 17 مرداد ماه سال جاری نمایشگاهی با عنوان «منادی مردم» از آثار جمع‌آوری شده، برگزار می‌‌شود، اضافه کرد: با اعلام فراخوانی در سراسر کشور از طریق سایت‌ها، مجلات و پیامک به هنرمندان در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی و قشر خبرنگار دعوت می‌شود تا با ارسال تصویری از آثار مورد نظر به نشانی رایانامه دبیرخانه گالری mehreganartgallery@yahoo.com تا تاریخ 9 مرداد ماه سال جاری برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه این آثار، نخست توسط هیئت پنج نفره داوران، ارزیابی و سپس به نمایش گذاشته می‌شود، بیان کرد: زمان ارسال اصل آثار پس از تایید هیئت داوران به دبیرخانه تا 15 مرداد ماه سال جاری فرصت ارسال دارند تا در 17 مرداد ماه به نمایش گذاشته شوند.

مشتاقیان تاکید کرد: به منظور پاسداشت و رعایت حقوق مادی و معنوی آثار هنرمندان در طول زمان نمایش در گالری مهرگان بیمه می‌شوند و در پایان نمایشگاه نیز آلبومی از آثار برگزیده با نام «منادی مردم» چاپ و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/63007/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول