اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای آموزش و پرورش شهرستان ری تشکیل جلسه داد

باقرنژاد: بازسازی بافت‌های فرسوده آموزشی امری ضروری است

معاون استاندار تهران فرسودگی برخی واحدهای آموزشی را مورد اشاره قرار داد و گفت: بازسازی بافت‌های فرسوده آموزشی امری ضروری است.

باقرنژاد: بازسازی بافت‌های فرسوده آموزشی امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ری، شورای آموزش و پرورش شهرستان ری با حضور امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، روسای آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان ری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضا شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه دو تشکیل جلسه داد.

معاون استاندار تهران در این نشست با اشاره به فرسودگی بعضی از واحدهای آموزشی گفت: بازسازی بافت‌های فرسوده واحدهای آموزشی و حتی مسکونی امری ضروری است که باید با تامین اعتبارات لازم و ارائه تسهیلات مناسب محقق شود.

در این جلسه با پیشنهاد دکتر باقر‌نژاد مقرر شد به‌ منظور حل مشکلات به‌‌وجود آمده و اختلافات بین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره آموزش و پرورش در ارتباط با صلاحیت رسیدگی به پرونده‌های شاغلان در آموزش و پرورش از سوی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جلسات تخصصی با محوریت واحد حقوقی فرمانداری تشکیل و این موضوعات پیگیری شود.

بر پایه این گزارش، بحث بررسی موقوفات در شهرستان ری و عرصه‌های وقفی تحت اجاره اداره آموزش و پرورش و مشکلات این بخش با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، گزارش کمیته پرورشی در خصوص تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تعیین حداقل سرانه‌های اماکن ورزشی بخشی از دستورات این جلسه بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول