اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان عنوان کرد

مراکز آموزشی کلید توسعه علم و صنعت

فرماندار گرگان گفت: مراکز آموزش عالی و به خصوص مراکز فنی و حرفه‌ای کلید توسعه علم، صنعت و در نتیجه چرخه اقتصادی کشور هستند.

مراکز آموزشی کلید توسعه علم و صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که در آموزشکده فنی و حرفه‎ای مائده گرگان برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد توسط مدیر مرکز آموزشی اظهار داشت: یکی از برنامه‎های بسیار مهمی که در روزهای آینده به صورت بین‎المللی در مرکز استان برگزار می‎شود، همایش بین‎المللی پیرغلامان حسینی است.

وی عنوان کرد: با توجه بر اینکه سفرای چند کشور در این همایش شرکت می‎کنند، برای تامین هدایایی که به آنها داده خواهد شد از توانمندی‎ها و ساخته‎های دانش‎آموخته‎‎های این مرکز استفاده شده که بسیار نفیس و ارزشمند است.

فرماندار گرگان تاکید کرد: ما در کشور ظرفیت‎های بسیار فراوانی در حوزه‎های مختلف داریم که متاسفانه قدر داشته‌‎های خود را نمی‎دانیم و به نداشته‎هایمان اعتراض می‎کنیم.

مراکز آموزشی کلید توسعه علم و صنعت

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که تصمیم گرفته شد تا جلسه‎های شورای اداری شهرستان در محیط خارج از فرمانداری و به میزبانی دستگاه‎ها و نهادهای مختلف برگزار شود، آشنایی با آن نهادها و مراکز است.

وی افزود: وقتی مسئولان دستگاه‎های مختلف و اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در اداره‎ها و مراکزی که شاید تا به حال آنجا نرفته و یا در صورت مراجعه با ریز فعالیت آنجا آشنا نیستند، می‎تواند با شناخت بهتر از آنجا در راستای تعامل و یاری‌رسانی فعال‎تر باشد.

احمدی تاکید کرد: باید همه ما دست به دست هم دهیم و با همپوشانی و همیاری در توسعه علم و دانش در شهرستان که در سطح کلان کشور اثر خواهد داشت، گام برداریم.

وی در پایان ابراز داشت: مراکز آموزش عالی و به خصوص مراکز فنی و حرفه‎ای که افرادی توانمند و کارآمد در آنجا تعلیم می‎بینند و وارد جامعه می‎شوند، نقطه‎ای است که اگر به آن توجه ویژه و دقیق شود می‎تواند در توسعه علم و صنعت و در نتیجه در چرخه اقتصادی کشور تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/83004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول