اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی ـ آموزشی ویژه بانوان در جنوب تهران‌

مشاور مدیر شهری جنوب شرق تهران از اجرای ویژه‌ برنامه‌های آموزشی، مذهبی، سلامت و ... در سطح نواحی 8 گانه پهنه جنوب شرق تهران خبر داد.

اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی ـ آموزشی ویژه بانوان در جنوب تهران‌

به گزارش خبرنگار فارس از جنوب استان تهران، سودابه هاشم‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای ویژه‌ برنامه‌های آموزشی، مذهبی، سلامت و ... در سطح نواحی هشت‌گانه پهنه جنوب شرق تهران خبر داد و گفت: همزمان با ماه پرفضیلت رمضان کارگاه‌های مختلف آموزشی شامل ترویج سبک زندگی اسلامی با هدف و رویکرد عفاف و حجاب، ایثار و یکدلی با محوریت همیاری‌های اجتماعی و توجه به گروه‌های آسیب‌پذیر، کنترل خشم، وصول تغذیه سالم در ماه رمضان، نقشه حجاب در خانواده، فرزندپروری، ساخت بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها، مهارت‌های نه‌گانه تصمیم، غنی‌سازی اوقات فراغت و ... برنامه‌ریزی شده که از سوی اداره امور بانوان مدیریت شهری جنوب شرق تهران در سطح سراهای محلات در حال اجراست.

مشاور مدیر شهری جنوب شرق تهران با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی امور بانوان در ماه مبارک رمضان گفت: در این راستا همچنین با هدف بهره‌گیری معنوی مناسب از فضایل ماه رمضان، سلامت گروهی قرآن کریم و ختم قرآن، زیارت عاشورا، دعای صحیفه سجادیه، کارگاه آموزشی دیدگاه قرآن در خصوص روزه، تورهای کهف‌الشهدا، زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و ... نیز در حال اجراست.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه احکام و ختم گروهی قرآن کریم ویژه بانوان شاغل در منطقه عنوان کرد در این راستا با مشارکت مدیریت مجموعه پردیس بانوان جنوب شرق تهران و با هدف تربیت روحیه معنوی همراه با کسب معرفت و مهارت‌های دینی جلسات ختم گروهی قرآن کریم و احکام در طول ماه مبارک رمضان با حضور سمیه عباس زهرایی دارای تحصیلات حوزوی و کارشناس الهیات در فقه اسلامی پیش‌بینی شده که همه روزه از ساعت 12 تا 13 در محل نمازخانه منطقه برگزار می‌شود.

مشاور مدیریت شهری جنوب شرق تهران در امور بانوان در پایان به برگزاری هم‌اندیشی مبلغان دینی و کانون هنرمندان در خصوص روزه‌داری، نشست تخصصی روز ملی عفاف و حجاب در خانه شهید منطقه، انجام تست‌های فشار خون و ... و همچنین اهدای بن‌های غیرنقدی به خانواده‌های بی‌بضاعت و زنان سرپرست خانوار به عنوان دیگر برنامه‌های اجرایی این حوزه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

انتهای پیام/‌2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول