اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 تیرماه در اصفهان برگزار می‌شود

افتتاحیه هجدهمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با حضور سردارنقدی

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی (طرح ولایت) 29 تیر ماه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

افتتاحیه هجدهمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با حضور سردارنقدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طرح ولایت به عنوان یکی از موثرترین طرح‌هایی است که از سوی جامعه بسیج کشور در چند ساله اخیر برای تقویت مبانی فکری - عقیدتی جوانان و دانشجویان کشور برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است برگزاری این طرح هر ساله در دو مقطع استانی و کشوری از سوی بسیج دانشجویی کشور و معاونت طرح ولایت بسیج صورت می‌گیرد و طی چند سال اخیر بیشتر دانشگاه‌ها و استان‌ها با برگزاری طرح‌های ولایت استانی خود را در راستای  بنیه فکری - عقیدتی دانشجویان تقویت کرده‌اند.

قابل ذکر است چند سالی است که طرح ولایت کشوری در شهر مشهد مقدس و در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شد، اما امسال آیین افتتاحیه هجدهمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و با حضور آیت‌الله رجبی و سردار نقدی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

در این مراسم که شنبه 29 تیرماه از ساعت 18 تا 20 در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که در این دوره آموزشی 2 هزار و 500 دانشجو از سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/63001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول