اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

نماز جمعه خنثی‌کننده تفرقه‌افکنی‌ دشمنان است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: نماز جمعه مظهر شکوه اسلام و عظمت مسلمین و خنثی‌کننده تمام تفرقه‌افکنی‌های دشمنان است.

نماز جمعه خنثی‌کننده تفرقه‌افکنی‌ دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: نماز جمعه یکی از آیین‌های عبادی و سیاسی است.

وی افزود: عبادات اسلامى به غیر از جهات روحى و معنوى دارای آثار سیاسى و اجتماعى هستند به ویژه آنچه که به صورت آشکار و گروهى با آداب ویژگى‏هاى خاص اجرا مى‏شود و نماز جمعه یکى از این آیین‏هاى مقدس و باشکوه است.                

گروهی نماز جمعه را مظهر شکوه اسلام و عظمت مسلمین، وحدت‌بخشِ و خنثی کننده تمام تفرقه‌افکنی‌های دشمنان دانست و بیان داشت: در خطبه نماز جمعه علاوه بر دعوت به تقوا مشکلات و مسائل مردم نیز مورد برسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره درصدد تفرقه‌افکنی و تضعیف مسلمانان هستند و شرکت مردم مسلمان در نماز جمعه موجب ناراحتی دشمنان می‌شود.

گروهی با اشاره به اینکه در نماز جمعه همه اقشار مردم اعم از فقیر و غنی شرکت می‌کنند در بیان اهمیت نماز جمعه تصریح کرد: نماز جمعه از صدر اسلام تاکنون بوده و یکی از اقدامات اولیه و مهم پیامبر اکرم (ص) برگزاری نماز جمعه بوده است. 

انتهای پیام/2655/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول