اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه خورموج:

نماز جمعه یک دانشگاه ملی و رزمایش همگانی است

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه خورموج گفت: نماز جمعه یک دانشگاه ملی و رزمایش همگانی است که کمترین کارکرد آن تحکیم پایه های نظام سیاسی در داخل و خارج از کشوراست.

نماز جمعه یک دانشگاه ملی و رزمایش همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالکریم سرادار ظهرامروز در جلسه شورای اداری دشتی ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور در پنجم مرداد ماه گفت: امروزه دشمنان اسلام با حربه‌های مختلف در تخریب فرهنگ ملی و دینی و افکار و اذهان جوانان مسلمان و پرشور و نشاط ما بدون وقفه در تلاشند.

رئیس ستاد نماز جمعه خورموج افزود: دشمنان با هر ابزاری وارد میدان شده‌اند و ناجوانمردانه در پی تاراج منابع و منافع مادی و معنوی به خصوص سرمایه‌های انسانی ما بر آمده‌اند.

وی ادامه داد: دیروز با الفاظی مثل استعمار، استکبار و استثمار و امروز با الفاظی چون دفاع ازحقوق بشر و آزادی البته با ابزاری پیچیده‌تر و مدرن‌تر به جنگ ما برآمده‌اند.

سرادار افزود: مهمترین دستاویزی که به دست گرفته‌اند ایجاد شکاف بین امت اسلامی و در این موقعیت حساس ایجاد دیواردفاعی محکم بر هر مسلمانی واجب و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی که ام القرای عالم اسلام است قطعاً استکبار جهانی شیطنت‌های خود را به سمت آن هدایت کرده‌است اگر ذره ای کوتاهی کنیم اهداف و دسیسه‌های خود را با خصومت تمام عملی می‌کند.

سرادار افزود: دفاع از حریم ملی و دینی خویش را بر خود فرض می‌دانیم و با سلاح وحدت و حضور در تمام عرصه‌های عمومی ذره‌ای به آنها بهاء نخواهیم داد. نماز جمعه نقش بسیار مهم و بسزایی در مقابل این تهاجم دشمن دارد.

رئیس ستاد نماز جمعه خورموج یادآورشد: یکی از بزرگترین پشتوانه‌های استوار حکومت اسلامی نماز جمعه است و امروز جمهوری اسلامی باید از این فریضه الهی کمال استفاده را ببرد و بواسطه همین فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه موجب جلوگیری از بسیاری از انحرافات شوم دشمن شده است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه بزرگترین و مهمترین عبادت است افزود: نماز جمعه بیانگر رسالت‌های بسیاری از جمله رسالت تربیتی و تزکیه‌ای، رسالت علمی و آموزشی، رسالت تبیین و تحلیل مسائل سیاسی و رسالت دفاع از مرزهای فرهنگ عمومی می‌باشد.

سرادار یادآورشد: نماز جمعه یک دانشگاه ملی و رزمایش همگانی است که کمترین کارکرد آن تحکیم پایه های نظام سیاسی در داخل و خارج از کشوراست.

وی گفت: نماز جمعه دانشگاهی است که همه هفته در کشور تشکیل می‌شود و فقیر و غنی، پیر و جوان، زن و مرد و اقشار مختلف در صفوفی بهم فشرده کنار یکدیگر می‌نشینند و درس همبستگی ملی و مشارکت عمومی را با هم زمزمه می‌کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول