اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏ فقیه در استان سمنان:

نباید منتظر کمک دولت به نماز جمعه باشیم/ همه به برگزاری باشکوه ‏تر نماز جمعه کمک کنند

نماینده ولی‏ فقیه در استان سمنان گفت: نباید منتظر کمک دولت به نماز جمعه باشیم؛ هر فردی که می‏تواند، باید به برگزاری باشکوه‏ تر نماز جمعه کمک مالی کند.

نباید منتظر کمک دولت به نماز جمعه باشیم/ همه به برگزاری باشکوه ‏تر نماز جمعه کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در نخستین همایش هم‏ اندیشی روابط عمومی‏ های ادارات کل استان سمنان با هدف بررسی جایگاه و فضیلت نماز جمعه، با تأکید بر جایگاه خطیر نماز جمعه گفت: نماز جمعه نهادی موثر، مقدس و مهم است و برکاتی فراوان دارد.

وی نماز را یکی از مهم‏ترین عبادات عنوان کرد و گفت: در این میان، نماز جمعه که به صورت دسته‏ جمعی برگزار می‏شود، امتیاز دیگری دارد و خداوند نیز همین را می‏خواهد.

شاهچراغی نماز جمعه را مهم‏ترین نهاد و بزرگ‏ترین عبادت دانست و گفت: نماز جمعه پایگاه تقوا، تعلم و پایگاه ولایت و وحدت است و برگزاری آن، تعاون و کمک می‏خواهد و عده زیادی هر هفته برای برگزاری نماز جمعه در استان سمنان تلاش و برنامه‏ ریزی می‏کنند.

امام جمعه سمنان از روابط عمومی‏ های ادارات استان سمنان خواست که با زبان و قلم، ستادهای نماز جمعه را کمک کنند و برای ترویج نماز جمعه بکوشند.

وی هدف از برگزاری نخستین نشست هم‏ اندیشی روابط عمومی ادارات کل با نهاد نماز جمعه را کمک به هرچه باشکوه ‏تر برگزار شدن نماز جمعه دانست و گفت: حضور در نماز جمعه فقط در ماه مبارک رمضان نباشد، باید همیشه مشوق مردم برای رفتن به نماز جمعه باشیم.

نماینده ولی‏ فقیه در استان سمنان، سمنان را استان خیرین خواند و گفت: نباید منتظر کمک دولت به نماز جمعه باشیم؛ هر کس که می‏تواند، باید به برگزاری باشکوه‏ تر نماز جمعه کمک مالی کند.

شاهچراغی خطاب به روابط عمومی‏ های استان سمنان گفت: انتقادات پذیرفته است و کمک به هرچه بهتر برگزار شدن نماز جمعه می‏کند و اگر عیبی برطرف شود، کمک به نماز جمعه است.

رئیس ستاد نماز جمعه سمنان نیز گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، نخستین نشست برای هم‏ اندیشی روابط عمومی‏ ها پیرامون جایگاه نماز جمعه برگزار می‏شود.

حجت‏ الاسلام سیدجلال احمدپناهی هدف از برگزاری این نشست را یافتن راهکارهای روابط عمومی ادارات کل استان سمنان با ستادهای نماز جمعه و فعالیت‏های مشترک برای هر چه باشکوه‏ تر برگزار کردن این فریضه الهی بیان کرد.

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول