اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری نماز جمعه گچساران از هفته آینده در مصلای این شهر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود،تکمیل مصلای گچساران تا پایان سال به اتمام رسد، گفت: نماز جمعه گچساران از هفته آینده در مصلای این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری نماز جمعه گچساران از هفته آینده در مصلای این شهر

سید‌حسین صابری امروز در حاشیه بازدید از تکمیل مصلای گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طی بازدیدی که از مصلای گچساران به عمل آمد که با مشورت با امام جمعه گچساران و توافق با سازنده کاشی‌های محراب مصلا مقرر شد که تکمیل محراب این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: در زمینه جزئیات ساخت و تکمیل دفتر و واحد مسکونی امام جمعه در جوار مصلا نیز با پیمانکار پروژه به توافق رسیدیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انشاءالله عملیات تکمیل دفتر امام جمعه گچساران تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

صابری روند اجرایی تکمیل مصلای گچساران را مطلوب دانست و گفت: کار اجرایی این پروژه در جبهه‌های مختلف در حال انجام بوده که تکمیل اطراف مصلا و داخل این پروژه نیز با سرعت خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به جوابگو نبودن مسجد صاحب‌الزمان گچساران و نظر امام جمعه این شهرستان، نماز جمعه از هفته آینده در محل مصلا برگزار می‌شود.

صابری با بیان این‌که کارهای باقی مانده مصلا نیز طی سه ماه آینده به اتمام می‌‌رسد، اذعان کرد: با توجه به روند مطلوب کنونی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال پروژه مصلای گچساران به بهره‌برداری رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر لزوم خدمات شهری از قبیل آب، برق و گاز توسط ادارات خدمات‌رسان در این پروژه تأکید کرد: در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و این ادارات به محض دریافت ابلاغ نسبت به ایجاد خدمات شهری در پروژه مصلای گچساران اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول